Jag är ju bra ibland jag

Hello!
Nu har jag kommit hem från utvecklingssamtalet för en stund sen. Och till min förvåning var jag ju bättre än jag trodde, jag är ju awesome! Okej, inte för att skryta, men jag fick fan beröm hela tiden.. weird.

Jaja, efter att vi hade slutat, vilket var klockan elva, så gick jag och mina kompisar och åt, och sen stannade jag kvar i skolan av någon sick reason tills klockan blev tio över ett. Då gick jag hem för att jag fick lov att gå på toa (går inte på toa i skolan, euw) och fylla i ett papper till utvecklingssamtalet. Haha, jag är så onödig ibland. Liksom gå hem en kvart innan jag ska tillbaks till skolan..

Men men, så kan det gå, nu ska jag gå och äta nåt. Have a good day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback