Svar på frågestunden!

Vad handlade den där "hemliga" grejen om? När får du berätta?
Haha, egentligen är den inte så hemlig, det var mer att jag inte kunde säga direkt förrän vi (jag & Minde) var säkra på att det skulle bli så som det blev. Men snart ska jag berätta!

Hur ska din dröm kille vara?
Ärlig, snäll, rolig. Och helst ha mörkt hår, bruna ögon och kunna spela piano, haha..

Kan du visa några bilder på ditt rum?
Kolla HÄR!

Gör du gratis headers till andra?
Nej, tyvärr..

Vilken bh-storlek har du?
75C typ

Kan du prata med din mamma om allt?
Ja, det tycker jag. Det mesta iallafall.

Vilken person är du i klassen? Asså typ snillet, roligast, snyggast osv?
Haha, den roliga eller knäppa? Jag vet inte

Vad är dina favoritlåtar? Alltså de 10 bästa om du orkar.
Just nu lyssnar jag mest på Escape the Fate och sånt som spelas på radion. (:

Kollar du på Robinson? Isåfall vilket lag hejar du på?
Nix, jag kollar inte på det

Tror du att du kommer får mer syskon, eller är det slut med det tro du?
Vi kommer inte bli fler syskon nu. Mamma är steriliserad.r

Har du någon kille?
Nej

Favorit mat?
Pasta och kyckling

Accepterar du folk du inte känner på din Facebook?
Nej det gör jag inte

Hur många killar har du haft?
Ingen..

Vad är det bästa med ditt utseende, tycker du?
Hm.. Ögonen och läpparna tror jag

Går du i 8A, 8B eller 8C?
Haha, vi har bara 8A och 8B. Men jag går iallafall i A.

Har ni några djur? Tyckte att jag såg en kaninbur i ett avsnitt i Familjen Annorlunda. Om ni har det, kan du inte slänga in en bild?
Yes, vi har två kaniner. HÄR kan du se en video jag gjorde i somras när jag, Isac & Noel skulle mata dom ^^

Kommer ni vara med i Familjen Annorlunda i år?
Nej det kommer vi inte

Är det roligt att se sig själv i tv?
Nej, jag tycker det är pinsamt, haha

Vilket märke använder du i smink?
Olika, men mest IsaDora och sånna vanliga märken

Vad är din favorit stil på kläder?
Hm, t-shirts med stora tryck är skitsnyggt tycker jag.. Men jag vet inte om jag tycker om någon speciell stil sådär.

Vilken skola går du på?
Älvdalsskolan

Går Linnéa på samma?
Japp

Var köper du lösnaglar?
Ica MAXI

Kan du lägga in en bild på var och en i din familj?
Kan jag väl. (:

Hur ser din mobil ut?
Såhär.. Men jag ska få en ny så småning om.


Favorit film?
Det finns många bra, men jag tror nog Millennium-triologin, fortfarande ^^

Har någon annan i din familj blogg? (förutom Linnéa) Isåfall vad heter dom?
Mamma har en som du hittar HÄR
Matilda har en som du hittar HÄR (men hon skriver typ aldrig)

Hur många gånger går du på stan på en vecka?
Haha aldrig, för här finns det ingen stad. Jag bor i en by..

Favorit färg?
Lila, rosa, svart, silver

Skriv en fråga till dig själv och svara på den.
Ska ni flytta? Yes, det ska vi. Haha, den ni!

Skulle du vilja ha mer kontakt med din riktiga pappa?
Nja, vet inte

Favorit parfym?
Britney Spears - Fantasy ♥

När började du sminka dig? Använde du TYP bara mascara eller?
Jag hade mascara ibland i 5an, men sen började jag mer i 6an med ögonskugga och sånt.

Hur lång är du?
Jag är runt 167 cm

Hur mycket väger du?
Typ 65kg

Hur gammal är du?
14

När fyller du år?
1 februari!

Vad är ditt favoritämne i skolan?
Bild och engelska

Varför använder du löshår?
För att jag vill ha längre hår, men jag använder det inte så mycket till vardags

Brukar du bråka mycket med dina syskon?
Nej, inte direkt

Vem bråkar du mest med?
Linnéa

Vem kommer du mest överens med och varför?
Linnéa och Evelina, men varför vet jag inte

Vet du vilken linje du ska välja på gymnasiet?
Ingen aning

Vad tycker du är det bästa med fredagar?
Att skoldagen inte är så jobbig och att det är helg

Har ni mycket läxor i skolan?
Nej, faktiskt inte (:

När började du noppa ögonbrynen, och hur började du liksom, om du förstår? Frågade du mamma, eller hur gjorde du?
Eh, jag vet inte. Bara gjorde det? Men jag tycker det gör ont :( Haha

Vem hejar du på i Idol?
Jag hejade på Elin innan hon åkte ut, men nu kan jag inte bestämma mig av dom som är kvar. Fast jag gillar inte Jay, haha han ser ut som en get xd

Vem är din favorit storbloggare?
Foki & Kenza

På vilka ställen har du praoat?
Hos dagmamman där jag gick när jag var liten (praoade där i 5an).

Kan du lägga ut ett video inlägg snart?
Okej då, jag lär väl göra det nångång. Men då får ni säga vad ni vill se, jag vill inte sitta och bara prata om min tråkiga dag i skolan eller nåt, haha..

Hur många killar har du haft? Har du nåt tips hur man får nån man verkligen gillar?
Jag har inte haft någon kille. Och nej, jag har ingen aning om hur man får nån man verkligen gillar.. Skulle vilja ha tips själv för det, haha.

Är du kär?
Inte just nu

Vilket namn gillar du bäst av dina syskon (en kille och en tjej) men du får inte säga dig själv.
Olivia och Alex

Om du inte hade hetat Amanda, vad hade du då velat heta?
Jag tycker att Elora är jättefint, men jag tror inte att jag hade passat i det..

Har du träffat någon som har tagit kontakt med dig via internet?
Nej

Vilket är ditt favorit program på tv?
Desperate Housewives

Hur hade du reagerat om du hade fått backstage till en av Lady Gagas shower?
Alltså, omg. Då hade jag nog dött av lycka skulle jag tro. Det hade varit awesome!

Är det bara Evelina som gillar att bli sminkad? Det verkar så iallafall.
Nja, jag vet inte. Men det är hon som oftast vill iallafall.

Vilket bildredigerings program redigerar du dina headers i?
Microsoft Photo Premium 10

Rakar du benen?
Yes, I do

Kan du göra såhär steg för steg hur man gör när man gör en sminkning om du fattar? Någon sminkning man kan ha i skolan.
Jag har redan gjort en sån, den finns HÄR

Kallar du Jörgen för pappa, eller bara Jörgen?
Pappa

Brukar du träffa och umgås med din biologiska pappa?
Nej, inte direkt

Vad vill du jobba med?
Något som jag tycker är kul. Typ som make-up artist eller fotograf.

Vill du flytta från Älvdalen när du blir äldre?
Ja, det vill jag. Annars kommer jag inte komma nånstans i livet.

Saknar du din brorsa mycket nu när han har flyttat?
Nja, jag har ju inte direkt nån relation med honom så..


Kommentarer
♥ Skriven av: malin

ska ni flytta? Vart?

2010-11-22 @ 17:49:40
♥ Skriven av: Tovexs

Jag undrar också vart ni ska flytta?

Ha det fint!

2010-11-23 @ 14:23:20
♥ Skriven av: Anonym

vart har din bror flyttat? Hur gammal är han?

2010-11-23 @ 17:22:29
♥ Skriven av: olivia

det skulle vara så JÄTTEROLIGT om du gjorde ett videoinlägg, där du visar oss runt i erat hus som ni bor i nu, typ en helg efter skolan och visa dina syskon och så, var ju länge sen vi sågh er ;) haha, alla fall tycker du är en sån härlig person och du har såååå fint ansikte tycker jag :)

2010-11-24 @ 17:53:15
♥ Skriven av: Emma Bästa Gustafsson

ESCAPE THE FATE! (L)

2010-11-26 @ 22:09:02
URL: http://ttypbadhairday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback