Friiiiiday

Tjohooooo! Äntligen fredag! Fan vad jag har längtat, den här veckan har varit såå jobbig alltså. Så ikväll ska jag på fritte med mina vänner, det blir nog skojigt.

Anyways, kan ta upp en fråga bara angående mitt hår. Jag klipper mig ju rätt ofta, och ni kanske tänker hur dyrt det måste bli? MEN, Sara som klipper mig är inte frisör, och sen är hon mammas bästa vän så hon gör det gratis. Rätt nice faktiskt.

Just ja. Det blir inget Väsa i helgen ändå för att eftersom vi får lov nästa vecka så ska lärarna såklart ge oss alla prov och läxor precis innan. Som vanligt. Så min helg kommer gå till att plugga, typ. Kuuuuul.

Bjuder på en ful bild från i somras. :)

Vad ska ni göra i helgen? Premiärgrilla kanske? Det ska vi!

Kommentarer
♥ Skriven av: sanna

vad är "fritte" för något?



SVAR! :D

2011-04-16 @ 11:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback