I wanna know you

Godnatt! Ne, det där lät fel, men det är ju mitt i natten såå...

Whatever, hej iallafall. Som vanligt är jag vaken nu. Kommer inte somna på ett bra tag heller känner jag på mig. Kommer gå så fint att komma upp på måndag till skolan, haha..

Egentligen var det inte det jag ville säga. Jag har faktiskt tänkt på en sak ganska länge nu, och det är att jag vill lära känna mina läsare lite. Vet massor av bloggare som har gjort samma sak som jag nu tänker göra, men det är bara kul. Så om ni hade velat svara på lite frågor hade det varit jättekul! Ni måste inte svara på varenda fråga ifall ni inte vill, men det vore kul om ni gjorde det!

Hur länge har du läst min blogg?
Hur gammal är du/blir du i år?
Vad för slags musik tycker du om?
Vad är det bästa du vet?
Vad är det sämsta du vet?
Vad får dig att skratta?
Vad får dig att gråta?
Vad är din bästa egenskap?
Vad är din aningen sämre egenskap?
Vad skulle du ta med till en öde ö?
Vad har du för klädstil?
Vilken färg tycker du mest om?
Vad är din absolut bästa maträtt?
Vad gör du om det regnar?



Jävla skumt inlägg det blev då. Men kan inte tänka riktigt just nu, haha..

Kommentarer
♥ Skriven av: Levve

Jag tog alla frågorna är lite uttråkad just nu ;)



1:Jag har läst din blogg i lite mer än ett år

2:Jag är lika gammal som din syster Linnea :)

3: Jag gillar väl typ Lady gaga osv......

4:Det bästa jag vet är va med mina kompisar,dansa, och va med hästar.(om man nu kan "va" med hästar?)

5: Slöjd är det sämsta jag vet typ sy saker eller hamra ush!

6:vene vad som för mig att skratta typ roliga saker ;)

7:dsm med gråta hehe..

8:Min bästa egenskap är att jag läser väldigt fort och tycker att det är roligt att läsa som vissa inte tycker ;)

9:Min aning sämre är att jag verkligen inte kan måla eller rita haha!

10: Till en ö skulle jag nog ta med cd-spelare med någon bra skiva!

11:Typ helt vanlig om de finns någon :)

12:Cerise är min favoritfärg! (det är mörk rosa)

13:Min favorit mat är när pappa jag potatis fast dom är hel tunda som bollar och fritterade med typ kött till mm....!

14:Om det regnar sätter jag på någon bra film eller kör något spel :)

2011-08-21 @ 07:54:01
♥ Skriven av: Elin

Hur länge har du läst min blogg? i ca 1,5 (din gamla blogg)

Hur gammal är du/blir du i år? fyllde 12 i april

Vad för slags musik tycker du om? typ linkin park och musiken från melodifestivalen.

Vad är det bästa du vet? att baka, vänner, familj, min dator och min systemkamera

Vad får dig att skratta? roliga komedier som filmen ensam hemma :D

Vad får dig att gråta? när jag får damp på pappa o mamma men oftast mamma

Vilken färg tycker du mest om? vit, röd, ljus blå, svart

Vad är din absolut bästa maträtt? Lassagne

Vad gör du om det regnar? baka och sitta vid datorn och kanske fota :D

2011-08-21 @ 08:24:49
URL: http://alskarfoto.blogg.se/
♥ Skriven av: ankan

Jag har läst din blogg mer än 1 år.

Jag har fyllt 15 år.

Jag gillar pop musik.

Det bästa jag vet är kärlek och pengar.

Det sämsta jag vet är att spy och skolan.

Programmet total blackout får mig att skratta.

När någon sviker kan jag gråta.

Min sämre egenskap är att jag är blyg ibland.

Till en öde ö skulle jag nog ta med en person.

Jag har oftast på mig Jeans och en tröja. I de flesta färger.

Jag tycker mest om färgen Lila.

Min bästa maträtt är nog tacos.

Om det regnar så kanske jag är med en kompis och spelar ett spel.

2011-08-21 @ 09:02:12
♥ Skriven av: Amme

Hur länge har du läst min blogg?? Typ sen i början va sommarn :)

Hur gammal? 13år

Musikstil: blandat

De bästa du vet: Baka,vänner,familj,fota, data

Va få dig att skratta?: Ä, rolig personer som ha samma humor som mig. :)

Vad får dig att gråta: Jaa, när nån dör.

Vilken färg är bäst: blå :)

Bästa maträtt: Pizza,lassagne m.m

Va gör du om de regnar: bakar,data :)

2011-08-21 @ 09:05:52
♥ Skriven av: Sofia

Rätt länge. Minns inte riktigt. Hittade den när ni var med i familjen annorlunda iallafall.. måste varit andra säsongen. Eller så var det första!

Lika gammal som Linnéa, född 97 och 14 år!

Veronica Maggio, Håkan Hellström och Kent är tre favoriter!

Att simträna/tävla, vara med familjen eller vännerna.

Slöjd i skolan!

Gamla foton, filmer, minnen!

Skulle säga detsamam. Men om man tänker tillbaks på gamla saker som man saknar.

Att jag bryr mig om alla.

Kanske att jag bryr mig för mycket, glömmer lätt bort mig själv.

Datorn, mobilen, pengar och en kompis! Haha :)

Ingen speciell! Till skolan gillar jag att ha typ jeans, converse, någon skjorta/t-shirt. Instoppat ibland.. äsch, ingen speciell!

Vinröd har jag blivit riktigt svag för på senaste tiden! Annars vanlig röd!

Grillad kyckling, potatisklyftor och mammas tzatziki, muuums!

Är med en kompis, vi kanske kollar på filmer, spelar kort, bakar eller sitter vid datorn. Är jag själv sitter jag oftast vid datorn om det är dåligt väder. Eller umgås med min fina lillebror!



2011-08-21 @ 09:58:43
♥ Skriven av: frida

Hur länge har du läst min blogg? Sen programmet :)

Hur gammal är du/blir du i år? 16 :)

Vad för slags musik tycker du om? mycket som går på radio, winnerbäck och melissa horn.

Vad är det bästa du vet? familjen och min kamera!

Vad är det sämsta du vet? falskhet och besvikelse

Vad får dig att skratta? allt när jag är på humör!

Vad får dig att gråta? gråter så fort någon är minsta lilla elak på mig, riktig chicken!

Vad är din bästa egenskap? omtänksam

Vad är din aningen sämre egenskap? lätt avundsjuk

Vad skulle du ta med till en öde ö? erik!

Vad har du för klädstil? min egen!

Vilken färg tycker du mest om? blå

Vad är din absolut bästa maträtt? äter allt, älskar mat!

Vad gör du om det regnar? ligger i soffan med datorn och läser bloggar tillsammans med min syster



2011-08-21 @ 10:04:00
URL: http://fridawiman.devote.se
♥ Skriven av: elin

Hur länge har du läst min blogg? 1 år kanske

Hur gammal är du/blir du i år? 14 :)

Vad för slags musik tycker du om? de mesta

Vad är det bästa du vet? fotboll & mina vänner

Vad är det sämsta du vet? personer som går bakom ryggen på en

Vad får dig att skratta? mycket :D

Vad får dig att gråta? nästan aldrig

Vad är din bästa egenskap? rolig

Vad är din aningen sämre egenskap? ger upp lätt

Vad skulle du ta med till en öde ö? mat!

Vad har du för klädstil? de ja tycker är snyggt tar jag på mig

Vilken färg tycker du mest om? aprikosfärgat

Vad är din absolut bästa maträtt? älskar mat!

Vad gör du om det regnar? är vid datorn!



btw,jag är från finland

2011-08-21 @ 10:38:03
♥ Skriven av: Johanna

Hur länge har du läst min blogg? I lite mer än ett år

Hur gammal är du/blir du i år? Elva

Vad för slags musik tycker du om? Typ allt ;D

Vad är det bästa du vet? Harry Potter och Musik, samt min bästa kompis

Vad är det sämsta du vet? Opereras(Jag kommer snart upp i tio gånger)

Vad får dig att skratta? Mycket, men speciellt att vara med min bästis

Vad får dig att gråta? Sorgliga saker

Vad är din bästa egenskap? Hmm.. Jag är snabb och får saker gjorda

Vad är din aningen sämre egenskap? Jag kan vara en dålig förlorare..

Vad skulle du ta med till en öde ö? Mat,dator och Bästisen

Vad har du för klädstil? Ganska vanlig

Vilken färg tycker du mest om? Lila, Svart, Rosa, Blå

Vad är din absolut bästa maträtt? Tacos

Vad gör du om det regnar? Datan..



2011-08-21 @ 10:44:33
URL: http://johannashorna.bloggplatsen.se
♥ Skriven av: Emelie

1. 4 månader kanske ;)

2. 12 år :)

3. Pop,hiphop :P

4. Min kompisar,dumle och volleyboll

5. När man har plannerat något men en kompis länge och sen säga hon att hon ska göra något annat i stället.

6. När min bästa kompis säger något roligt och mycket mer.

7. När någon dör ;(

8. Rolig,dansa ,hehe ;D

9. Lite envis och ger upp lätt ;P

10. mat och en kompis.

11. blandat,höst färger.

12. Turkost,gult och rosa

13. TACOS!! ;)

14. Sitter vid datorn, gör skrapbooking.

2011-08-21 @ 10:49:04
URL: http://emeliedans.blogg.se/
♥ Skriven av: Sofie (:

Hur länge har du läst min blogg?

- Ett par år tippar jag på ;)

Hur gammal är du/blir du i år?

- är 97:a

Vad för slags musik tycker du om?

- Typ allt utom opera ^^

Vad är det bästa du vet?

- Vännerna, djur & sena sommarkvällar, mmmh !

Vad är det sämsta du vet?

- Oäkta vänner.

Vad får dig att skratta?

- Dåliga skämt ! haha har så dålig humor ;)

Vad får dig att gråta?

-Mycket, typ när nån dör osv..

Vad är din bästa egenskap?

- Venne, haha men typ att jag lyssnar alltid på vännerna kanske å vill alltid vara å stötta elr nåt.

Vad är din aningen sämre egenskap?

- För känslig, tårarna kommer lätt fram. ;s

Vad skulle du ta med till en öde ö?

- de närmsta, solkräm & vatten elr nåt ;p

Vad har du för klädstil?

- Typ vanlig, venne ;o gillar typ leggings & nån tröja / tunika (:

Vilken färg tycker du mest om?

- Blå & lila

Vad är din absolut bästa maträtt?

- Tacos & kebab

Vad gör du om det regnar?

- Sitter vid datorn å lyssnar på musik / är med kompisar ! :)

2011-08-21 @ 10:59:00
URL: http://happysmile.bloggplatsen.se
♥ Skriven av: Angelica

Hur länge har du läst min blogg? sen familjen annorlunda

Hur gammal är du/blir du i år? 15år ^^

Vad för slags musik tycker du om? Jag lyssnar på allt!

Vad är det bästa du vet? Ledighet, kompisar och musik :)

Vad är det sämsta du vet? att gå upp tidigt och oäkta personer

Vad får dig att skratta? typ allt? haha jag har väldigt dålig humor

Vad får dig att gråta? Filmer eller när någon dör

Vad är din bästa egenskap? Jag är snäll och man kan lita på mig

Vad är din aningen sämre egenskap? Att jag är blyg

Vad skulle du ta med till en öde ö? Haha pappa, han är smart ^^

Vad har du för klädstil? Jag typ har oftast Jeans, linne å nån tröja till :p

Vilken färg tycker du mest om? grööön eller svart, har lite svårt å bestämma mig (:

Vad är din absolut bästa maträtt? Pannkaka!

Vad gör du om det regnar? sitter vid datorn och läser bloggar

2011-08-21 @ 11:35:40
URL: http://aangeliiiicaa.blogg.se/
♥ Skriven av: rebecka

Hur länge har du läst min blogg?

- sen ni var med i familjen annorlunda så 1 och ett haft år då

Hur gammal är du/blir du i år?

- jag fyllde 14 i Januari

Vad för slags musik tycker du om?

- lite olika

Vad är det bästa du vet?

- att träffa vänner :)

Vad är det sämsta du vet?

- när någon har lovat en sak så man har förväntat sig och sen säger att den inte kan göra det..

Vad får dig att skratta?

- det mesta skulle jag tro

Vad får dig att gråta?

- när någon sårar

Vad är din bästa egenskap?

- att jag ställer upp för andra och är rolig :)

Vad är din aningen sämre egenskap?

- haha, det vet jag inte

Vad skulle du ta med till en öde ö?

- en båt och ett härligt kompis gäng!

Vad har du för klädstil?

- vet inte, men jag brukar ha ett par jeans och en blus till och ett par converse till det! :)

Vilken färg tycker du mest om?

- lila och röd :)

Vad är din absolut bästa maträtt?

- tacos och grillat! :p

Vad gör du om det regnar?

- sitter vid datorn, bakar eller något sånt (a)

2011-08-21 @ 11:40:50
URL: http://bexstyle.devote.se
♥ Skriven av: Hanna

Först och främst, jättebra blogg! Älskar din personlighet och stil :)



Hur länge har du läst min blogg?

-Sen förra året nån gång, minns inte riktigt när.

Hur gammal är du/blir du i år?

-Är 18. (äldre än de flesta här ser jag, haha)

Vad för slags musik tycker du om?

-Rock, punk. T.ex, The Runaways, Joan Jett, Paramore (såg att ni lyssnade på en av deras låtar i ett videoinlägg!)..

Vad är det bästa du vet?

-Musik, sjunga, spela gitarr.

Vad är det sämsta du vet?

-Folk som ljuger en rätt upp i ansiktet, ah.

Vad får dig att skratta?

-Vännerna, Pumba i Lejonkungen (a och säkert mer..

Vad får dig att gråta?

-Sorgliga filmer, Titanic typ..fyfan.

Vad är din bästa egenskap?

-Hmm, kanske sjunga då. För att va lite ego så..

Vad är din aningen sämre egenskap?

-Hmm, jo jag vet, att inte kolla färdigt filmer som jag börjat kolla på...illa.

Vad skulle du ta med till en öde ö?

-Gitarr, vännerna och ja, nåt bra.

Vad har du för klädstil?

-Typ rockig stil eller va man säger.

Vilken färg tycker du mest om?

-Alla!

Vad är din absolut bästa maträtt?

-Potatis palt förfaaan! (a

Vad gör du om det regnar?

-Datorn. Kollar One Tree Hill och bara myser.



2011-08-21 @ 12:02:19
♥ Skriven av: Siri

1. Har läst din blogg i ca. 1 år tror jag (:

2. Fyllde 15 i februari!

3. Jag kan lyssna på det mesta men det jag tkr om bäst är typ pop och rnb.

4. Det bästa jag vet är mina vänner, min familj och musik ♥

5. Sämsta? Hmm.. när ngn sviker eller ljuger!

6. Jag är ganska lättroad så frågan är nog vad som INTE får mig att skratta ;b

7. När ngn annan gråter eller filmer. Jag gråter till typ 80% av alla filmer jag se xd

8. Tror det är att jag oftast är glad! :)

9. Min sämsta egenskap är nog att jag har noll tålamod med saker...

10. Till en öde ö skulle jag ta med mig mina bästa kompisar, dator och musik

11. Jag har ingen speciell klädstil eftersom mode inte precis är ngt toppintresse så... men aa handlar rätt mkt på H&M, BikBok och Gina Tricot

12. Lila och röd!

13. Kebab från pizzerian i vår by och grillad kyckling, pommes och beasås! Nomnom!

14. Sitter vid datan eller glor på film

2011-08-21 @ 12:08:31
URL: http://mynameissiri.devote.se
♥ Skriven av: Elmira

Hur länge har du läst min blogg? Ungefär ett år tror jag..

Hur gammal är du/blir du i år? Jag är 15 år (96:a)

Vad för slags musik tycker du om? Pop/RnB

Vad är det bästa du vet? Att vara med familjen och kompisar, äta god mat, fredagar, sommar.....

Vad är det sämsta du vet? Att ha massor av läxor och prov :(

Vad får dig att skratta? När jag är med mina vänner skrattar jag väldigt mycket :D

Vad får dig att gråta? Orättvisa föräldrar....

Vad skulle du ta med till en öde ö? Ett räddningsteam så jag kan åka hem ingen, gillar inte ensamma platser :/

Vad har du för klädstil? Är inte helt säker, kör egentligen bara min egen grej, men mina kompisar tycker att jag har en väldigt färgglad och glad stil!

Vilken färg tycker du mest om? Rosa!

Vad är din absolut bästa maträtt? Pizza!!

Vad gör du om det regnar? Sitter hemma vid datorn..



2011-08-21 @ 12:20:11
♥ Skriven av: Hanna

Hur länge har du läst min blogg? Lite mer än ett år tror jag!

Hur gammal är du/blir du i år? Är 97:a så fyller 14.

Vad för slags musik tycker du om? Det mesta, typ dubstep, pop..

Vad är det bästa du vet? Kompisar, värme, familj, min dator..

Vad är det sämsta du vet? Skolan.

Vad får dig att skratta? Roliga saker.. Nej men det mesta. (:

Vad får dig att gråta? Bra fråga..

Vad skulle du ta med till en öde ö? Min mobil, mat, och en båt!

Vad har du för klädstil? Ganska tråkig stil enligt mig!

Vilken färg tycker du mest om? Rosa, turkos och svart D:

Vad är din absolut bästa maträtt? Pizza och tackos.

Vad gör du om det regnar? Nördar dator..



2011-08-21 @ 15:05:40
URL: http://itsallgoood.devote.se
♥ Skriven av: Emma

Hur länge har du läst min blogg?: 1 år typ..

Hur gammal är du/blir du i år? 12 är jag (:

Vad för slags musik tycker du om? ; hiphop.

Vad är det bästa du vet?: dansen, kompisar, familj, musik & datorn

Vad är det sämsta du vet?: falska människor

Vad får dig att skratta?: ja, mycket.

Vad får dig att gråta?: om någon sårar mig.

Vad är din bästa egenskap? att jag har lätt o träffa nya kompisar :>

Vad är din aningen sämre egenskap? att jag är lättstött.

Vad skulle du ta med till en öde ö? mobil, datorn, kompisarna & mat

Vad har du för klädstil? shorts för de mesta på sommarn & sen typ mysiga kläder på hösten o vintern.

Vilken färg tycker du mest om? starka färger t.e.x neon, vit & svart :)

Vad är din absolut bästa maträtt? pizza & hamburgare theheh c:

Vad gör du om det regnar? datoooorn :)



bra blogg föresten :) <3

2011-08-21 @ 15:43:40
URL: http://emmaamalm.devote.se
♥ Skriven av: Linnéa :)





Hur länge har du läst min blogg?hmmm, ett tag iaf :)

Hur gammal är du/blir du i år?11

Vad för slags musik tycker du om?Justin Bieber :D

Vad är det bästa du vet?hmm, den va svåår, justin bieber :)

Vad är det sämsta du vet?två ungar jag hatar :c

Vad får dig att skratta?dina roliga inlägg :)

Vad får dig att gråta?när våld uppstår...

Vad är din bästa egenskap?Jag har mycket, så de va svår :)

Vad är din aningen sämre egenskap?hmm, liiite privat, men typ kanske jag glömmer att borsta tänderna ....

Vad skulle du ta med till en öde ö?hmm JAGVET JOEL KINNAMAN !

Vad har du för klädstil?olika :)

Vilken färg tycker du mest om? rosssaaaa, eller kanske vit.. Nej svart, nej jag vet inte xd

Vad är din absolut bästa maträtt?stekt potatis & bacon :DDD

Vad gör du om det regnar?njuuuuuter av luuuuften :D

2011-08-21 @ 17:48:48
♥ Skriven av: Ida-Stina

1. Jag har läst din blogg sen typ i början av juli

2. Jag blir 12 i höst

3. Jag gillar Ulrik Munthers låtar! <33

4. Killar

5. Idioter

6. Dina videoinlägg

7. När någon dör! :(

8. Jag vet inte riktigt

9. Jag glömmer ibland att göra läxorna i tid!! ;)

10. Vatten

11. Massa olika

12. Rosa <3

13. Thaimat

14. Sätter på en bra film och myser i soffan. :)

2011-08-21 @ 18:29:47
♥ Skriven av: Celina

Hur länge har du läst min blogg? ett år kanske

Hur gammal är du/blir du i år? 13 :D

Vad för slags musik tycker du om? Allt förutom rock och jazz

Vad är det bästa du vet? Att rita, blogga, läsa bloggar och ödlor

Vad är det sämsta du vet? REGN! och när sommarlovet är slut

Vad får dig att skratta? Det mesta..

Vad får dig att gråta? MYCKET!

Vad är din bästa egenskap? Rolig :p

Vad är din aningen sämre egenskap? Dålig förlorare..

Vad skulle du ta med till en öde ö? En dato+modem

Vad har du för klädstil? Lite slapp sådär, jag gillar linnen och mjukisbyxor..

Vilken färg tycker du mest om? ljusblå<3

Vad är din absolut bästa maträtt? Hamburgare

Vad gör du om det regnar? Går ut och dansar en stund, sen går jag in och värmer mig:p



Höhö normal jag är

2011-08-21 @ 21:47:44
URL: http://iscelina.blogspot.com
♥ Skriven av: Celina

Hur länge har du läst min blogg? ett år kanske

Hur gammal är du/blir du i år? 13 :D

Vad för slags musik tycker du om? Allt förutom rock och jazz

Vad är det bästa du vet? Att rita, blogga, läsa bloggar och ödlor

Vad är det sämsta du vet? REGN! och när sommarlovet är slut

Vad får dig att skratta? Det mesta..

Vad får dig att gråta? MYCKET!

Vad är din bästa egenskap? Rolig :p

Vad är din aningen sämre egenskap? Dålig förlorare..

Vad skulle du ta med till en öde ö? En dato+modem

Vad har du för klädstil? Lite slapp sådär, jag gillar linnen och mjukisbyxor..

Vilken färg tycker du mest om? ljusblå<3

Vad är din absolut bästa maträtt? Hamburgare

Vad gör du om det regnar? Går ut och dansar en stund, sen går jag in och värmer mig:p



Höhö normal jag är

2011-08-21 @ 21:49:25
URL: http://iscelina.blogspot.com
♥ Skriven av: frida

Jag har läst din blogg i kanske 3 månader, har inte räknat.

Jag är femton, född 1996

Jag gillar lite all möjlig musik, allt från miyavi till veronica maggio.

Det bästa jag vet är att sitta och peka ut fel på folk med en kompis, typ.

Det sämsta jag vet är folk som tror dom är bäst..

Det som får mig att skratta är typ anagina ocheefizzy osv osv

Jag gråter när jag tittar på extreme home makeover eller när jag tänker på döden och allt där till

MIn bästa egenskap är väl att jag har bra minne, typ fotografiskt.

Vad jag skulle ta med mig till en öde ö hade varit min mobil.

Jag har ingen speciell klädstil, kör på jeans eller leggins och en tröja eller skjorta på det

Min favorit färg är nog rosa eller röd.

Favorit maträtt är nog älggryta <3

Om det regnar stannar jag inne vid datorn eller tvn, orka bli blöt

Min mindre bra egenskap är att jag blir arg när jag är stressad.

V

2011-08-21 @ 22:43:52
URL: http://fridakaninte.blogg.se/
♥ Skriven av: gunnel

Hur länge har du läst min blogg? 1 år typ :)

Hur gammal är du/blir du i år? fyllde 12 i april :)

Vad för slags musik tycker du om? Lady gaga, eric saade <3 Taylor swift, ulrik muther :)

Vad är det bästa du vet? skratta, äta asgod mat, och mera, men kommer inte på.

Vad är det sämsta du vet? vetinte, krig kanske?

Vad får dig att skratta? När andra gör bort sig typ, hahha...

Vad får dig att gråta? hm,,, När andra gråter..

Vad är din bästa egenskap? Rolig, glad...

Vad är din aningen sämre egenskap? Lat, pinsam...

Vad skulle du ta med till en öde ö? Mobilen, en kompis och en båt så jag kunde åka hem.

Vad har du för klädstil? Ingen speciell, bara sätter på mig en jeans eller leggins och en tröja.

Vilken färg tycker du mest om? Rosa, grön :)

Vad är din absolut bästa maträtt? Tacos eller kyckling :)

Vad gör du om det regnar? Vad jag gör nu? Sitter vid datorn eller kollar på tv :)



2011-08-22 @ 12:15:46
♥ Skriven av: Anonym

Hur länge har du läst min blogg? sen du va med i första annorlunda :)



Hur gammal är du/blir du i år? 95a



Vad för slags musik tycker du om? pop typ,haha



Vad är det bästa du vet? mina vänner



Vad är det sämsta du vet? skolan



Vad får dig att skratta?min bästavän



Vad får dig att gråta? gymnasiet



Vad är din bästa egenskap? jag är snäll heh



Vad är din aningen sämre egenskap?jag är högsjudd



Vad skulle du ta med till en öde ö? datan LÄÄÄTT



Vad har du för klädstil? jaa...försöker sticka ut lite från alla kenza kopior iallafall



Vilken färg tycker du mest om?roooooooooosa( som theodor säger :')



Vad är din absolut bästa maträtt? tacos!



Vad gör du om det regnar? går ut o promenarar, huur mysigt som helst!!



Amanda din blogg är jättebra och du är så fin och tar så fina bilder! Du borde vara jätteglad över att du är du! jag skulle de iaf :)

2011-08-22 @ 14:25:44
♥ Skriven av: Anonym

1. Jag. har läst din blogg sedan andra säsongen av familjen annorlunda

2 Är 15, blir 16 i februari Så 96a som du ;)

3. Jätte blandat. Men pop till största del.

4. Det bästa jag vet är perfekta dagar.

5. Det sämsta jag vet är människor som är dryga

6.Roliga filmer.

7. Sorgliga filmer, dåliga dagar. Och när någon sårar mig.

8. Att jag är snäll och omtänksam

9. Att jag är för nyfiken, och ibland snackar shit om folk som egetligen står mig nära och som jag tkr om

10. En satelit telefon

11. Tights tröjor, linnen.

12. Har ingen direkt.

13. tacos.

14. Bakar elr ser på film.. Oftast.

2011-08-22 @ 16:40:54
♥ Skriven av: Lovisa

1. Hur länge har du läst min blogg? - Jag har läst din blogg i några månader tror jag :)

2. Hur gammal är du/blir du i år? - Jag är 14 år.

3. Vad för slags musik tycker du om? - Jag tycker om det mesta som går på radion.

4. Vad är det bästa du vet? - Djur, familjen och vännerna.

5. Vad är det sämsta du vet? - Djurplågeri, krig och falska människor.

6. Vad får dig att skratta? - Roliga filmer, roliga citat och sånt där.

7. Vad får dig att gråta? - Allt som är sorgligt i princip! Gråter jättelätt!

8. Vad är din bästa egenskap? - Alltid glad!

9. Vad är din aningen sämre egenskap? - Haha, nyfiken ;) Eller aa, vet inte om det är en dålig egenskap men...

10. Vad skulle du ta med till en öde ö? - Allt typ ;)

11. Vad har du för klädstil? - tröjor och jeans/mjukisbyxor typ.

12. Vilken färg tycker du mest om? - Gul ♥

13. Vad är din absolut bästa maträtt? - Bakpotatis, kött, och olika dressingar mm :)

14. Vad gör du om det regnar? - Datorn för det mesta ;)

2011-08-22 @ 17:01:05
URL: http://iisahs.blogg.se/
♥ Skriven av: Hannes Lindgren

Hur länge har du läst min blogg? Till och från väldigt länge =) Läser när jag hinner =)

Hur gammal är du/blir du i år? 19/11 -1994 =P

Vad för slags musik tycker du om? Pop och poprock från perioden 2000 till nutid =)

Vad är det bästa du vet? Min familj, min flickvän och mina vänner =)

Vad är det sämsta du vet? Kyckling. ;-)

Vad får dig att skratta? Norgehistorier =)

Vad får dig att gråta? Nästan inget, är gjord av stål. ;-)

Vad är din bästa egenskap? Får ofta höra att jag är omtänksam så det är nog det. ;-)

Vad är din aningen sämre egenskap? Mitt morgonhumör! Helt klart! =P

Vad skulle du ta med till en öde ö? Mat, dryck och en kompis!

Vad har du för klädstil? Blandat, gillar mjukisbyxor...

Vilken färg tycker du mest om? Grön. =)

Vad är din absolut bästa maträtt? Blodpudding.

Vad gör du om det regnar? Söker lä.

2011-08-22 @ 17:05:12
♥ Skriven av: Rebecka'

Fin & bra blogg :)

2011-08-22 @ 17:38:36
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/
♥ Skriven av: Thomas

Hur länge har du läst min blogg? hej

Hur gammal är du/blir du i år? jag

Vad för slags musik tycker du om? heter

Vad är det bästa du vet? bob

Vad är det sämsta du vet? den

Vad får dig att skratta? listiga

Vad får dig att gråta? grodan

Vad är din bästa egenskap? vill

Vad är din aningen sämre egenskap? du

Vad skulle du ta med till en öde ö? leka

Vad har du för klädstil? med

Vilken färg tycker du mest om? mig

Vad är din absolut bästa maträtt? nehe

Vad gör du om det regnar? ok

2011-08-24 @ 21:15:27
♥ Skriven av: linnea

Hur länge har du läst min blogg? ca 1½ år



Hur gammal är du/blir du i år? 14



Vad för slags musik tycker du om? rnb



Vad är det bästa du vet? att vara ledig, bada & tivoli



Vad är det sämsta du vet? dumma personer



Vad får dig att skratta? skämt med min humor



Vad får dig att gråta? taskiga personer



Vad är din bästa egenskap? hjälpsam



Vad är din aningen sämre egenskap? dålig förlorare



Vad skulle du ta med till en öde ö? en dator och ett mobilt bredband



Vad har du för klädstil? vanlig, kläder från hm & ginatricot



Vilken färg tycker du mest om? limegrön



Vad är din absolut bästa maträtt?

tacos



Vad gör du om det regnar?

sitter vid datorn

:)



2011-08-25 @ 17:21:55
♥ Skriven av: Mikaela

1.Lite av och till,men ett par månader kanske.

2.16

3.Typ..Rihanna,katy perry m.fl

4.Träna,dansa,va med kompisar & familjen

5.falska personer,& såna som tror dom är bättre& snyggare än alla andra

6.hm..nästan allt när jag är på gott humör haha

7.när någon dör eller nån riktigt sorlig film..haha

8.Är bra på språk & bra på att lyssna :)

9. har svårt att kontrollera mitt humör haha!

11. min klädstil är lite blandad,bekvämt eller senaste typ..svårt att säga

12. Rosa & svart

14. Kollar på någon film och myser i mitt rum med lite ljus,eller tränar :)

2011-08-28 @ 17:40:34
URL: http://suncemoje.bloggplatsen.se
♥ Skriven av: Alice

Hur länge har du läst min blogg? Hm..nog över ett år.



Hur gammal är du/blir du i år? Jag har fyllt 13 i år.



Vad för slags musik tycker du om? Pop, alltså Justin Bieber, Lady Gaga, Bruno Mars mm.



Vad är det bästa du vet? Va med kompisar, familjen, shoppa, spela tennis, sjunga, dansa mm.



Vad är det sämsta du vet? Människor som ljuger, att bli sjuk och äckliga kryp.



Vad får dig att skratta? När någon skämtar.



Vad får dig att gråta? Någon sorglig film eller när någon berättar något sorligt.



Vad är din bästa egenskap? Jag är bra på språk, skriver rätt fint och har bra bollsinne.



Vad är din aningen sämre egenskap? Dålig förlorare



Vad har du för klädstil? Inget speciellt, jeans, tights, tröjor. Brukar köpa från H&M, New Yorker mm.



Vilken färg tycker du mest om? Har ingen favorit men typ svart & grön.



Vad är din absolut bästa maträtt? Kinesisk mat & thailändskt.



Vad gör du om det regnar? Är inne på mitt rum, antigen kollar på tv eller sitter vid datorn.

2011-08-28 @ 22:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback