Two Days

Hehe, ojdå, nu har jag visst missat två dagar.. tar båda i samma inlägg.

Dag 17 - Mitt favoritminne

Enkelt. Det är sommaren 2009. Jag gjorde så mycket då, allt var så stört. Jag försökte dygna typ varje natt och jag gjorde massa andra roliga saker. Jag minns till exempel att jag och två kompisar brukade vara nere vid en ramp där det låg stora rör som man precis fick plats att rulla i, haha, det var asroligt. Sen massa dagar vid Nässjön, när Johanna och Hanna var hos mig och vi for och badade elva på kvällen och blev bitna av vattenloppor. Omg, klassresaaaaaaaan! Den var bäst på hela sommaren. Eller Lady Gaga på Grönan.. Gud jag kan komma på hur mycket som helst. Saknar ♥



Dag 18 - Den här veckan

Den här veckan har varit rätt bra hittills iallafall. Jag fick G på teknikprovet, vilket jag blev väldigt glad över eftersom jag räknade med ett IG då jag inte kunde så mycket. Imorgon kommer förmodligen inte bli lika kul, då ska jag och Lotta ha en SO-redovisning om luftskepp som vi inte är klara med bara för att hon var borta i måndags. FAN VAD KUL. Jag fattar inte varför vi ska ha massa redovisningar hela tiden för. Nu ska vi tydligen göra EN TILL på engelskan, där vi får välja själva vad vi ska prata om. Precis som vi gjorde på svenskan för nån vecka sen. Hatar redovisningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback