Lalalaaaaaaaa

Åh, tack för era fina kommentarer till senaste inlägget ♥ Men tyvärr så har jag ingen chans längre, behöver typ dubbelt så många röster som jag har nu. Haha alltså vartfan får han som leder alla röster ifrån? Vem är människan? Han typ kommer veckan innan tävlingen går ut och bara får 1000 röster på tre dagar.. Jag fick 500 typ på en vecka. Jag hatar att han vinner en iPad och inte jag..

 

Haha juste, jag såg en annan kommentar i förra inlägget. Jag suger ju, har jag lovat en ny design femhundra gånger eller? Händer det nåt? Hahaha jag är så dålig. Min blogg suger. Jag förstår inte det roliga med att läsa mina dåliga inlägg som är ett per dag ungefär. Mitt liv är så ointressant.

 

Och nu menar jag inte att ni ska sluta läsa min blogg, men jag bara förstår inte det roliga. Men alltså, nu är det bara fyra och en halv vecka kvar innan sommarlovet, DÅ JÄVLAR! Den här sommarn ska inte slösas bort! Då ska jag blogga om allt jag gör hela tiden.... Säger vi nu ja..... Men seriöst nu, det här med designen, jag skaaaaaa. Ska bara fixa nya bilder, det är mitt enda problem, men jag ska väl dra ut med Minde här snart, hoppas jag. :)

 

Men ja, sluta inte läsa min blogg, jag älskar mina läsare! Även om jag inte visar det direkt. But I do!


Kommentarer
♥ Skriven av: emma

man kan rösta en gång till nu, de kunde jag, efter en vecka typ :) så nu har jag röstat två gånger. jag vet inte om de funkar för er mig för mig gjorde de.

2011-05-06 @ 20:45:16
♥ Skriven av: i

Du kan väl skriva om din stora familj, det är jätteroligt att käsa om dig och dina syskon!

2011-05-07 @ 10:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback