Badtunna!

Hääääj!

Nu har jag precis duschat och fixat håret. Ska snart plocka igen lite i rummet och fixa min säng. Inatt sov nämligen två kompisar hos mig så jag fick lov att dela säng med en av dem då Matilda hade tagit madrasserna.. Gissa om det blev varmt? Jag sov i min onepiece (haha) för att det hade varit så kallt ute så jag fortfarande frös när vi kom in. Sen hade vi två täcken och låg värsta nära varann ibland. Då blev det varmt alltså.

Men iallafall. Tidigare på kvällen så for jag hem till Nelly för att bada badtunna med henne och tre andra kompisar. Asmysigt vare! Massa ljus överallt och dövarmt, haha. Sen for vi ut en sväng på byn och dansade på random ställen... Awesome kväll alltså!


Alla ser läskiga ut på den här bilden, haha ♥

Kommentarer
♥ Skriven av: Seräjn

Haha en låååång sväng på byn heter de ;)

och vi är grymast i världen på att danska okej?!

Men de här måste göras om!!! :D

2011-10-23 @ 19:48:20
♥ Skriven av: Greger

sv: Jaha, den var fin i alla fall :)

2011-10-24 @ 07:30:00
URL: http://elingregersaletti.blogg.se/
♥ Skriven av: jennifer

mysig med badtunna !!

2011-10-24 @ 15:44:50
URL: http://bbubblizz.blogg.se/
♥ Skriven av: levve

Hej!

Kan di vissa din one piece?

Snälla!! :)

2011-10-24 @ 18:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback