Where to begin?

Hello!
Nu var det ett jävla bra tag sen jag skrev här..
 
Vart ska man börja? Vart slutade jag? Jag hade inte ens gått ut nian när jag slutade blogga.. Men om jag ska säga de största händelserna sen sist så kan jag börja med att berätta att min mormor dog dagen innan skolavslutningen. Det var det sjukaste jag varit med om tror jag.. Fattade ingenting. Det fanns inte. Det gick inte ihop..
 
Sen då? Jag var på "hemlig resa" med min klass till grönan. Dagen efter det drog jag och Minde till Stockholm igen över helgen och tittade på världens vackraste skor och åt pizzahut.
 
Jag sommarjobbade i en vecka.
 
Jag åkte på Peace & Love och såg bland annat Skrillex, Arch Enemy, Mumford & Sons, Rihanna, Simple Plan, Den svenska björnstammen och framförallt Hardcore Superstar. Det var sjukt. Både på bra och dåliga sätt. Jag överlevde i ett megalitet tält med Nelly i tre nätter och dog av värme varje morgon.
 
... Nu tog det stopp. Kommer inte på något mer.. Eller jo, jag och Minde var på Idre Yran. Hm, sen har jag målat om mitt rum och äntligen slängt ut Linnéa därifrån! Så numera har jag ett eget.
 
Åh nu kom jag på något som nästan var det bästa som har hänt på hela lovet. Jag blev tillsammans med Mattias! Dock har vi bara varit det i kanske tre veckor nu, men ändååå, ärsåjävlaglad! ♥
 
Juste, en grej till. Jag har just överlevt ännu en Musik & Motorfestivalhelg.. Det är jobbigt kan jag lova. Folk överallt i lilla Älvdalen. Enda gången på hela året det är svårt att ta sig fram genom byn pga mycket folk. Men jag gillar't.
 
Nej vet ni vad, nu ska jag lägga mig så jag orkar gå upp och åka till min älskling imorgon. Men slänger in några bilder från grönan, P&L och en annan random bild på mig jag hittade. 
 
 

Kommentarer
♥ Skriven av: linnea

hej !
kan du inte lägga ut bild på alla dina syskon? och hur gamla dom är ? kram

2012-08-13 @ 10:48:57
♥ Skriven av: Hanna Ek

Hej! Jag har veckans blogg på min blogg där du kan visas för ca 3000 unika läsare. Låter det intressant så kika in på min blogg! Kram

2012-08-20 @ 12:57:18
URL: http://hannaek.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback