Sick

Hej på er!
 
Den här helgen som var började iallafall ganska bra. I fredags åkte jag till Mora och köpte julklapp till älskling, och i lördags var jag ut med mina fina kompisar. Men däremot var inte gårdagen lika kul. Först vaknade jag och mådde väl skapligt bra och var jättehungrig så slängde i mig massa mat på förmiddagen nångång. Sedan när klockan började närma sig två började jag må illa. Klockan gick och jag blev sämre och sämre och vid sju på kvällen var det kört. Då fick jag bekräftelsen på att jag uppenbarligen hade magsjuka, och på vilket sätt kan ni nog lista ut själva.. De tre små var också sjuka så det kommer förmodligen därifrån.
 
Idag har jag mått bättre men magen är väl lite instabil fortfarande. Mattias blev också sjuk i morse så vi har spenderat dagen i sängen framför datorn. Jag blir hemma imorgon också för säkerhets skull så jag hinner bli helt frisk tills vi har julborden på onsdag och torsdag.
 
Såå ja, det var min helg. Och igår upplevde jag nog en av de värsta dagarna i mitt liv. Har nog aldrig mått så dåligt nånsin tror jag. Usch!
 
Men vi hörs väl imorgon igen säkert, och glöm inte bort frågestunden! Säger till när den slutar.

Kommentarer
♥ Skriven av: Anonym

Hur gammal är mattias?

2012-12-11 @ 16:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback