Alla hjärtans dag




Igår var det då alla hjärtans dag, och eftersom jag och mina vänner är singlar och ensamma så tänkte vi vara sorgliga och äta massa mat och kolla på kärleksfilmer.. Vi började med att äta mat (i mitt & Nellys fall i form av kyckling och tzatziki, höhö), sen drack vi kaffe och pluggade lite då vi hade prov på andra världskriget idag, sen dog vi i soffan med chips, dipp och läsk framför Dear John. Myyyysdag! Sen fick jag de fina korten och nallen av mina sötvänner ♥

Vad gjorde ni igår?

Kommentarer
♥ Skriven av: Giisen

Tack för en rolig dag mandii <3

2012-02-15 @ 18:54:40
♥ Skriven av: Emelie

det var länge sedan du gjorde en dagens outfit!

2012-02-17 @ 18:12:22
URL: http://photobyemelieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback