Happy Birthday to the ground

Hellu mitt i natten!
Har just passerat tolvslaget igen, vilket betyder att min födelsedag är över för den här gången.
Jag har iallafall firat den med mina underbara vänner. Tycker om dom så otroligt mycket alltså! Nelly hjälpte mig och fixa mat och fika idag, sen kom Jeniffer och Seren också hit. Vi käkade tårta och chokladpudding tills vi ville spy. Jag har fått 192 grattis-inlägg på facebook idag, och svarat på varenda ett. Fick sång på morgonen och i skolan. Fick en till Onepiece (dock en äkta den här gången) i present, en rosa. Så numera har jag tre stycken. Ska visa er senare vad jag fick.
Jag vet egentligen inte vad jag gör uppe nu. Har massa funderingar nuförtiden som är så svåra att göra sig av med. Jag sökte ju bland annat gymnasium i Stockholm häromdan.. Dock vet jag inte ens om jag vill gå där, vet inte ens VAD jag vill gå. Tur vi har ett omval i maj och att man kan tacka nej. Ifall jag fegar ur helt.
Sen är det väl egentligen bara massa allmänt som nöter i bakhuvudet. All press i skolan till exempel. Nationella proven börjar ju nästa vecka, plus att vi har tre prov till, utöver de två nationella. Väldigt roligt. Nej.

Nä, nu ska jag gå och lägga mig.
Smell you later
Fattar inte varför det här inlägget inte fick några mellanrum.. Asfult ju.

Kommentarer
♥ Skriven av: Sara

Grattis i efterskott!

2012-02-02 @ 17:53:37
URL: http://saaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback