It's up to you

Tjo!
Jävlar vad problem det var med bilderna från festen då. Först täckte jag över dom, sen skulle jag inte det ändå för det var töntigt? Sen var det töntigt att jag visade alkoholen? Hallåååå, sköt er själv. Jag kan sluta visa bilder om det är så. Gör inte mig någonting, bara ni som får tråkiga inlägg. Men håll era åsikter för er själv, jag vet väl att bilderna kanske var opassande, men det var i stort sett bara sådana bilder som togs och tänkte att det kanske kunde vara liiite kul åtminstone att se nån bild. Men tydligen var det fel också. Det är ju dessutom bara två bilder där man ser att jag och min kompis håller i alkohol, men det är ju inte direkt att vi håller fram och ba "ååh se vi dricker :D:D:D!!!". Okej, rage men jag blir så irriterad.

Idag har jag iallafall varit i Mora hos optikern, igen. Känns som jag är där hela tiden, men jag har fått linser nu (äntligen!!!!!!) och måste ju kolla så allt är bra osv. Sen blev det chailatte på Helmer's och lite shopping i form av underkläder, lösnaglar och hårspray.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback