Four months

Hellu!
 
Tyvärr hann jag aldrig blogga något igår pga att jag och älsklingen hade fyra-månaders-dag och så var vi hos mamma och firade Linnéa som fyllde 15.
 
Idag, eller rättare sagt ikväll, typ nyss, så var vi i Mora med pappa Jesper och åt på China restaurang. Det var kul faktiskt, och jäklar var mätt jag är. Tre rätters varje gång, hade kunnat rulla ut därifrån kändes det som.
 
Nu ska vi alldeles strax åka upp till Mattias och sova. I morgon har vi bara bageri till 11:30 i skolan sen är det äntligen helg! Vad som händer då får vi se, men jag ska väl vara med kompisar iallafall hade jag tänkt.
 
Favorit i repris ♥
 
Ha en fortsatt bra kväll och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback