Partiparti


Kommentarer
♥ Skriven av: Emelie

fin!

2012-10-10 @ 07:10:44
URL: http://photobyemelieee.blogg.se
♥ Skriven av: Sabine

Om det är du som varit med i porgramet "familjen anorlunda" så kollade jag på det xD :P, och jag tycket om din familj :P
jag läste att du är 16 eller så var det för något år sedan :P
Jag är också 16 men släng gärna in några kommentarer på min blogg :D --> pluttis.devote.se
Men om du nu är 16, får du dricka för dina föräldrar? :P xD

Svar: Haha ja det var jag! Japp, jag är 16 och får dricka för mina föräldrar :)
Amanda Johansson

2012-10-17 @ 18:00:56
URL: http://pluttis.devote.se
♥ Skriven av: Frida

vad går du för linje =)
åh jag med vill dricka men får inte för mina föräldrar, hur ska man göra för att dem inte ska komma på det?

Svar: Jag går Restaurang- och livsmedelsprogrammet :)Jadu, jag vet faktiskt. Få dem att lita på dig så de låter dig dricka vore väl egentligen det bästa :)
Amanda Johansson

2012-10-21 @ 21:50:16
♥ Skriven av: rebecca

high five! går också restaurang och livsmedelsprogramemet, är också 16 :D men vad vill du inrikta dig på sen? asså typ kock, servitris eller konditor? :)

keep up the good work!

Svar: Nice! Jag vill nog bli kock :)
Amanda Johansson

2012-10-24 @ 18:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback