24 februari

Hej och förlåt för dålig uppdatering!
Har haft lite saker att göra de senaste dagarna såå har inte bloggat pga det. Men jag tänkte dra igenom lite snabbt vad jag gjort iallafall. :)
 
I torsdags hade jag och Mattias 7 månader tillsammans, så efter skolan tog jag bussen till Orsa och var fast i bilköer utav dess like i Mora pga Vasaloppet som pågår just nu. Men tog mig dit iallafall, till slut.
 
I fredags gick jag upp astidigt för att åka hem igen och hinna till skolan. Väl där hade vi bageri och slutade runt elva. Sen var jag med Nelly resten av dagen.
 
Igår var jag, Alex och pappa Jesper hos farmor och farfar och åt mat och fikade. Sen ringde Mattias och sa att han skulle komma upp lite senare. Så resten av kvällen spenderade jag med honom.
 
Idag fyller Isac och Noel 5 år, så jag fick äran att baka tårtor. Fast jag hann aldrig ta kort på dem innan de åts upp.. Men enligt mig blev de väldigt fula så det gjorde inte så mycket, höhö. Det blev iallafall en prinsesstårta och en med maränger, nutella och banan.
 
Annars då? Min älskling åkte nyss hem till Orsa för att på onsdag åka till Skottland och ha praktik i FEM VECKOR! Så det här var sista gången jag träffar honom innan den 4 april.. Jättejobbigt. :( Men förhoppningsvis går väl tiden fort och det blir vår nångång så man inte tänker på hur lång tid det är kvar.
 
Men ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback