Ingen kvällsservering för mig

Ja, som rubriken säger så blev det ingen skola för mig idag då jag mådde jättedåligt igår kväll och hade feber som fortfarande var kvar lite idag. Plus förkyling. Såå idag har jag spenderat dagen i sängen typ. Astråkigt. Ville faktiskt servera en gång till innan praktiken, även om det är läskigt.. Men förhoppningsvis hinner jag kanske göra det en gång till, det vet jag inte än.
 
Dukningen vi gjorde igår inför ikväll
 
Hur som helst, nu sitter jag och väntar på att Sofia ska komma. Hon måste sova hos mig eftersom det inte går några bussar till Orsa såhär sent. Men det dröjer nog en stund till innan hon kommer så jag får väl roa mig med något annat sålänge.
 
Hörs förmodligen inte något imorgon för efter skolan ska jag försöka träffa en kompis och sen åka till Orsa. Såå ni får ha det bra sålänge!
 
Förresten! Tack alla som har svarat på inlägget jag skrev igår, det hjälpte faktiskt lite!

Kommentarer
♥ Skriven av: Dev

Har du något förslag på vad jag ska baka? Behöver något tips för jag fyller år snaaart! Skulle vara tacksamt :)

2013-02-23 @ 09:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback