Svar på kommentar

Har du någon favoritsminkmärke som du skulle rekommdera, och spenderar du pengar på lite dyrare smink, typ make up store, mac, chanel osv? Tacksam för svar :)
 
Oj, det har jag faktiskt inte tänkt på. Jag tycker om make-up stores smink för att de har så mycket olika produkter, men jag äger endast en läppenna därifrån. Just för att det är så dyrt och närmsta MUS butiken ligger ca 12 mil härifrån, hehe. Men det sminkmärket jag har flest produkter ifrån är väl Viva La Diva isåfall. Det märket tycker jag har bra saker som faktiskt inte är så dyra. Annars har jag typ tusen H&M nagellack och så har jag några sminkborstar/penslar därifrån som faktiskt är bra för att vara så billiga. Hoppas du fick svar på din fråga. :)
 
 
Random sminkbilder från arkivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback