Julklapparna

Hallå! Hade helt glömt bort att visa er mina julklappar, såå här kommer de! 
 
Lady Gagas parfym av mamma
Plattång av pappa
Ögonskuggspalett från Viva La Diva och en pensel av Mattias föräldrar
Ett värmehjärta, Magic Egg och navelpiercing av Mattias
Örhängen av Sofia och Johan (Mattias syskon)
Navelpiercingar av Matilda och Lovisa
Pyjamas av Linnéa
Kudde och pengar av farmor och farfar (biologiska)
 
+ pengar av Alex, Danne, farmor och farfar
 
Idag är jag hemma och är sjuk, typ. Gick till skolan och gjorde ett prov, sen for jag till doktorn för att jag haft ont i ena lungan/hjärtat/ryggen sen igår och fick reda på att det var virus/infektion och att jag hade feber. Så ja, nu är jag hemma själv och slöar på. Ska plugga lite och sen slå på en film tänkte jag. 
 
Vet att jag bloggat väldigt dåligt men förra veckan var kaos. Hade massor att göra hela tiden så jag hann inte riktigt med.. Men nu när jag ändå är hemma så tänkte jag slänga in några inlägg. Jag har bara ett problem och det är att jag inte vet vad jag ska skriva om. Så kom med massa förslag är ni snälla!
 

Kommentarer
♥ Skriven av: Amanda

Skriv om smink! Vad du använder, hur du gör? Vilka produkter som är bäst enligt dig och kanske gör en sminkvideo? (:

2013-01-14 @ 15:36:27
♥ Skriven av: Dev

"sanningar om mig", "tävling", "min familj" och "mat/bakning" :)

2013-01-14 @ 21:01:27
♥ Skriven av: julia

Varför bor du inte hos din mamma?:/

2013-01-15 @ 17:23:37
URL: http://jjjuliia.devote.se
♥ Skriven av: you know who it is

Skriv om att jag är bäst

2013-01-15 @ 19:54:19
URL: http://twitter.com/linneaqz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback