Svar på frågestunden del 2

Hehehe, såg att jag hade missat några frågor, såå de kommer här nu istället!

 

Vad har du för mobil?

En gammal stenålders Nokia typ.. 

 

Kan inte Linnéa börja blogga snart?

Förmodligen inte..

 

Vem bor du hos? Din mamma? Pappa? Pojkvän?

Pappa eller pojkvännen

 

Kan du berätta lite om din familj, och kanske lägga ut bild på alla?

Jo det kan jag nog, fast gör det i ett annat inlägg isåfall!

 

Tre random saker som du tror folk inte vet om dig?

Jag har tvångstankar som innebär att jag inte kan ta saker som är längst fram i affären, hehe. SEN så kanske vi kan säga att jag kan ha båda fötterna bakom huvudet samtidigt (kunde iallafall förut, vet inte om jag blivit för tjock för det nu, och jag orkar inte prova för mina byxor är för tighta..). Hm, och sist att jag är jättemycket toffel enligt mina vänner.

 

Favoritskådis och varför?

Angelina Jolie, Mila Kunis, Selena Gomez och kanskeee Orlando Bloom och Johnny Depp för att alla är så snygga och braiga på det de gör, thihihi.

 

Framtidsdrömmar?

Ha mycket pengar och äga en lägenhet i Paris. Typ. Och leva resten av mitt liv med Mattias också såklart.

 

Jag läste Linnéas blogg grymt mycket och din lika mycket. Men Linnéa bloggar knappt, alltså jag vill veta varför hon inte gör det? Vad gör hon när hon inte bloggar?

Haha jaduuu, hon sa att hon inte orkar och att hon inte kan ta några bilder, men att ni kunde följa henne på twitter (linneaqz) och instagram (linneaajo) istället. Det hon alltså då gör istället för att blogga är att glo serier hela dagarna eller är ute med sina kompisar och åker epa.. Pinsamt jag vet..

 

När du säger att du bor med din pappa, menar du Jörgen eller din biologiska pappa då?

Ja, jag har förstått att jag är lite otydlig ibland, MEN var uppmärksamma nu. När jag säger bara pappa så menar jag Jörgen, och när jag säger pappa Jesper så är det min biologiska pappa.

 

Hoppas ni blev nöjda med svaren!


Kommentarer
♥ Skriven av: Therese Marjakangas

kan du tipsa om mig blogg så jag får mer följare? :)

2013-01-05 @ 20:48:46
URL: http://theresemarjakangas.blogg.se
♥ Skriven av: Julia

Hur gammal är du

Svar: Jag är 16, men fyller 17 i februari :)
Amanda Johansson

2013-01-07 @ 23:13:23
♥ Skriven av: Lisa

Varför bor du aldrig hos din mamma? :)

2013-01-09 @ 21:47:21
URL: http://liisalundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback