BEROENDE

god kväll bloggen (;

nu har jag nyss borstat tänderna & tagit bort sminket och sånt, så nu väntar
bara sängen (; jag har legat och läst "flickan som lekte med elden" en stund
för ett tag sen, det går nästan inte att sluta för den är så bra :D jag måste be
mamma hämta filmen från sara innan jag får abstinens av att jag inte har sett
den på snart en vecka xD haha! *beroende* jag ska inte läsa den nu när jag
ska sova, får då kommer jag vara vaken läänge...vilket inte är så bra om jag
ska orka gå upp imorgon bitti. asså, ända sen vi har flyttat hit så har jag fått
svårare att somna och att vakna på morgonen :/ det är lite störande faktiskt,
för jag blir så himla trött på dagarna i skolan och då får jag damp och kan inte
koncentrera mej på lektionerna och sitter bara och tramsar.. hahah! men jag
tror att det beror på att jag & linnéa har ett stort fakkin' fönster mellan våra
sängar som det lyser in i från domus och hotellet ;/ och pappa sätter aldrig
upp rullgardninen heller.. i morgon ska jag tvinga han att göra det (y) nä, nu
vart klockan nästan mycket om jag ska orka gå upp 05:40 imorgon -.-' så
jag måste sova nu, men vi hörs tomorrow (; <3


millenium - världens bästa bokserie :D


Kommentarer
♥ Skriven av: My

Kan inte du ha frågestund?:)

2009-12-18 @ 19:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback