Bilder

heeeeello!

nu har jag gjort klart och applicerat mina nya naglar (; och så har jag
tagit kort på grejerna jag köpte igår (: och på naglarna förstås (y) så
nu kommer det bilder!

 
top från JC                                   kofta från cubus

 
tröja från JC                                 diadem med rosett från kappahl

 
diadem med rosett från kappahl     rosettörhängen från JC
 
rosetthalsband från JC                   nagelstenar från cubus

 
nagellack från cubus                      mina lösnaglar
 

nu ska jag gå och lägga mej snart, god natt! <3


Kommentarer
♥ Skriven av: Julie ♥ /eiluuj ♥

Super fina/coola lösnaglar längst ner är det du som har gjort dem?

2010-03-19 @ 18:53:58
URL: http://eiluuj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback