FILM

hejhej ♥

sorry om jag har varit lite oaktiv här...men jag har helt enkelt inte orkat
skriva nå, jag har mest legat i soffan och kollat på film igår & idag.
jag mår bättre idag, fast jag hostar fortfarande och har ont i huvudet..
så vi får väl se om det blir nån skola i morgon -.-'

igår fick vi hem "flickan som lekte med elden" på dvd (y) så jävla bra!
så jag & matilda såg på "män som hatar kvinnor" först och sen "flickan
som lekte med elden"...det fattas bara trean nu då (; men den kommer
väl ut nångång efter jul.. så det är väl bara att vänta. fast, jag ska försöka
se den på bio en gång till :P hehe

nä, nu ska jag gå ner och se när maten är klar, för jag är ashungrig.
hörs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback