HELGDAMP

heeejsan (:

nu har jag kommit hem för en stund sen. dagen var ganska chill faktiskt, den
kändes inte så dryg som fredagar brukar. fast...hehe, på SO:n så fick jag stanna
kvar (a) men det va fler också X'D och det var bara för att jag & anna-lotta
satt och skrattade & pratade typ hela lektionen, haha! och sen på slöjden var
det också nära att jag fick lov att stanna kvar (AAA) det var också för att jag
skrattade xD men en sak som var dåligt på slöjden var att unos jävla bänk hade
sönder mina jeansleggins :@ men hahaha, jag har varit lite överhyper hela dagen
& jag tror det är för att det är helg, luciafestinatt imorn & johanna kommer idag...
helgdamp med andra ord XD hahah! förresten så ska nog jag på bio kanske
med anna-lotta & emma (och kanske millah) på 2012 ikväll (y) men vi får se
hur det blir...jag måste också leta kläder tills i morgon :/ vilken inte kommer
gå så bra...men men, nåt lär det ju bli i sista minuten i morgon säkert...

nu ska jag träna lite till franska och NO-prov...så jag inte glömmer under helgen
XD ;P hahaaha, jag skojja, jag ska göra bättre grejer än så, som äta till exempel^^
vi hörs! <3

Kommentarer
♥ Skriven av: Emma

Snygg blogg =)

2009-12-11 @ 15:42:30
URL: http://tjejenemma.blogg.se/
♥ Skriven av: JOHAnANNANANANANAANANA

HAHAHAHHAHAHAHA HEJDÅ ! XD HAHAHAHA JAG SKA ÄTA OMG ! XD ASÅ JAG HAR DAMP JA ! <3333333333

2009-12-11 @ 18:58:37
♥ Skriven av: Josefin

Jag brukar aldrig sitta och göra reklam för något, men nu är jag med i en tävling som går ut på att göra reklam för sin bild. Skulle vara underbart att vinna så om du tycker om min bild kan du väl boosta den (ett klick under bilden) och hjälpa mig få en chans att min bild blir sedd av en jury? :) Förlåt för reklamen. Om du besväras av den så radera bara kommentaren.



viralboost_10001#/start/linear/3450" rel="nofollow">http://www.samsung.com/se/current/campaign/boost/site/index.html?cid=seviralboost_10001#/start/linear/3450

2009-12-11 @ 20:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback