HOSTA

hejhej.

idag är jag hemma från skolan igen...jag kunde inte somna igår och så
har jag hostat som en galning och haft svårt att andas..:/ men imorgon
blir det skola, blääää! fast det är iallafall en kort dag + att vi har håltimme
som jag tänker gå hem på...just nu ligger jag i soffan och väntar på att
"händige many" avsnittet ska bli slut så jag kan sätta på "förtrollad" istället.
för theodor skrek rätt ut när jag skulle sätta på den nyss xD så då fick jag
lov att vänta tills avsnittet var slut.

än en gång...jag ska försöka bli bättre på att lägga upp bilder här...men
jag har fortfarande ingen kamera...men jag får väl önska mej av tomten ;D
haha, jaja, men vi hörs senare! <3

Kommentarer
♥ Skriven av: Johananan na na na nA

Aso, I HELGEN <33333333333333333333333333333

2009-12-07 @ 21:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback