JULLOV

heeeej!

nu är jag glad :'D för nu har vi fått jullov äntligen! weeeeii! fast det var
inte så roligt när vi skulle gå hem från skolan :A jag ramlade två gånger..
men det var för att mitt skosnöre på ena skon fastnade i nån grej på den
andra så när jag skulle gå och sätta fram foten så ramlade jag istället XD
och sen kommer lovisa och puttar mej så jag fastnar sådär igen..och ramlar.
och sen höll jag på att ramla en tredje gång innan jag knöt om skorna ;/

jaja, så kan det gå, haha XD men nu sitter jag iallafall i min säng med datorn
i knät och vet inte riktigt vad jag ska göra.. jag tittade btw ut genom fönstret
nyss, och nu var solen borta ;( äh, nu ska jag in på stardoll & facebook^^

vi hörs senare! <3

förresten, jag kom på en grej, i skolan så hade vi julklappsbytning, och då
fick jag tuggummin - jenka, funny & shake :D från jimmy (: och sen fick
hampus mitt paket med svampbob choklad och två klubbor, och sen gav
jag han lakritstuggummina som jag inte tycker om ;P
intresseklubben antecknar >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback