NYÅRSAFTON

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!
nu snart är det slut på 00-talet.

idag har jag inte haft tid att skriva nånting, vi har främmande och så har jag
duschat och fixat mej och sånt ett bra tag (; ikväll blir det iallafall att äta god
mat med mormor & janne och hela familjen (: sen efter det vet jag inte vad
vi ska göra tills klockan är 12 och det är dags att smälla raketer. eventuellt
blir det nog att kolla på film eller spela spel.

nu ska jag försöka göra en sammanställning av år 2009;

januari; året började med att hela familjen var sjuk ;/
vi höll på att filma till säsong 1 av "familjen annorlunda"
februari; jag fyllde tonåring (;
var med i direktsändning i "tv4-huset" i stockholm
spelade fortfarande in av "fam. annorlunda"
mars; inget speciellt
april; blev kompis med thompa^^ haha!
maj; inget speciellt
juni; slutade 6an ^^
var på världens bästa klassresa
juli; var på diggiloo i sälen
hade främmande av familjen cotino-karlsson
augusti; var på lady gaga & sommarkrysset i stockholm
var på motor & musikfestivalen
började spela in säsong 2 av "familjen annorlunda"
började 7an
september; var i kungsör hos mormor & janne
fixade pass till turkiet^^
hade uppesittarkväll med johanna, lina & hanna (:<3
var på premiären av "flickan som lekte med elden" :'D
oktober; åkte på solsemester till turkiet :'D
spelade in sista programmet till "fam. annorlunda"
november; var på körslaget i stockholm
var på premiären av "new moon"
var på premiären av "luftslottet som sprängdes" ;P
flyttade ner på byn
december; var på luciafestinatt :'D

ja, det där är väl vad jag kom på just nu.. det är säkert något mer.
men nu ska jag gå ner och vara lite social ;P






Kommentarer
♥ Skriven av: jennie

Gott nytt år :D

2009-12-31 @ 18:21:11
URL: http://jennieherrdin.blogg.se/
♥ Skriven av: J O S E F I N - I don't do normal

Var ni med i familjen annorlunda? :D

2010-01-03 @ 15:32:12
URL: http://honjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback