RÅTTFÄLLERACE

hejj (:

idag har dagen varit ganska bra.. men bara ganska...för när vi skulle göra
"bilarna" till råttfälleracet så blev jag "osams" (vi blir det rätt ofta) med
millah, emma & lotta. men det var bara för att hampus sa en dum grej till
lotta och så skrattade jag, och så blev väl millah sådär konstig och så blir
det helt plötsligt mitt fel och så är alla på hennes sida -.- men iallafall när
man skulle göra bilarna så sa tintin att man kunde vara tre i varje grupp..
vilket betyder att jag inte fick vara med dom andra och så fick jag va med
ida istället ;o och det gick asdåligt! våran bil förlorade typ. fast sen iallafall
så vart vi väl kompisar igen, men sen på bilden började det väl typ igen,
för att ingen tål skoj tydligen? så jävla drygt, men tur att det bara är sista
dagen kvar i morgon! asså, inte för att jag tar åt mej av vad dom säger
eller nåt men det är ändå rätt störande.

aja, men nu ska jag göra nåt annat, vi hörs senare!
p.s. grattis thompa på namnsdagen (: <3 d.s.

Kommentarer
♥ Skriven av: vera

ja, frågestund :)

2009-12-21 @ 20:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback