SAKTA

hejhej (:

nu sitter jag vid pappas dator.. jag orkar inte sitta vid min för den "somnar"
bara hela tiden ;/ jag vet inte vad det är för fel på den men nånting är det
då iallafall.

nu har jag blivit övertalad om att jag ska ha flätor och tomteluva imorgon
i skolan! det är fler som också ska ha det så då kan jag lika gärna hänga på (;

jag har märkt att dagen har gått väääligt sakta idag? jag gick upp vid elva,
och sen har dagen gått i total slowmotion! jag har i stort sett inte gjort nånting
känns det som. jaja, jag vet inte vad det beror på, men det är rätt tråkigt att
dagen aldrig tar slut^^ fast nu ska jag nog iallafall gå och borsta tänderna
och sen tror jag nog att jag ska lägga mej och läsa en stund (:

go' natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback