STJÄRTLAPP

heeej ♥

förlåt att jag inte har skrivit varken idag eller igår.. men igår så var jag
först i mora med mamma hela dagen efter att jag hade slutat skolan. sen
så följde jag henne och kollade till linnéas & hilmas party. efter det åkte
vi hem och åt, och sen for vi ner och var på partyt igen som slutade tolv,
och vi kom inte därifrån förrän halv ett typ, och då var jag så trött så jag
orkade inte skriva..

men iallafall, nu är jag med hanna (som sitter nere vid min dator just nu)
och hon ska sova här (: jag har fixat bloggdesign åt henne, fast den blev
rätt enkel för att vi ska göra en bättre efter att vi har knäppt kort och hon
har kommit hem från thailand (;

för övrigt så har vi varit ute och åkt pulka, madrass, tefat och stjärtlapp XD
hahaha, stjärtlappen gick sönder! vi har typ inte gjort mycket annat, eller
vi satt och pratade om thailand och turkiet och jämförde hur det var där och
sen har vi typ bara pratat.. och ätit. men nu ska jag nog iallafall gå ner till
henne igen, jag skulle bara skriva det här (; sen ska vi nog förresten kolla
på "flickan som lekte med elden" när mamma kommer hem från sara med
filmen :D ♥

vi hörs!

Kommentarer
♥ Skriven av: JOHANNIIIIII

jag saknar errrrr :D <33333333 :( D:;<3333

2009-12-20 @ 14:26:15
♥ Skriven av: Amanda (;

jag saknar dej meeeed :D<333333

2009-12-20 @ 15:50:56
URL: http://aaamandajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback