VINTERSKOR

heeejsan ♥

jag behöver vinterskor...NU! idag har jag gått runt och varit blöt om fötterna
hela dagen, och så halkar jag typ överallt.. men jag har bara dom skorna, mina
converse & ed hardy ;/ jag ska/vill ha icebug skor...fast, det är nog inga som
jag hade velat klampa runt med i skolan, men sen om man ska va ute när det
har kommit mer snö och man ska åka slalom och sånna saker hade det ju
varit bra att ha vinterskor som tål att man trampar lite i snön. men dom skorna
är väldigt dyra...så vi får se..vinterskor behöver jag iallafall...

alltså, fyfan vad jag är trött på skolan just nu! USCH! det är asmycket som vi ska
göra nu innan det blir jullov...jag har ett NO-prov, ett franskaprov nästa vecka,
massa matteläxa sen jag var sjuk, och så har jag missat massor...jag får panik!
och sen är det ju luciafestinatt i helgen och jag har inget att ha på mej! :o och
så skulle jag behöva färga håret igen, köpa kläder till lucia, julafton, nyår...ehm,
sen ska jag köpa foundation idag för jag glömde bort att göra det igår och så
hade de hunnit stänga när jag skulle dit...sen är det massa annat också! så jag
vet iallafall vad jag ska ägna resten av dagen åt att göra...LÄXA!

ja, det är väl bara att sätta igång så jag får det gjort...vi hörs senare ♥


mina rosa converse <3

mina ed hardy skor som jag köpte i turkiet (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback