"BARNVAKT"

hejsan! ♥

just nu är jag "barnvakt" till evelina, olivia, theo, isac & noel...
pappa är i rot och flyttar grejer från ladan (tror jag?) och mamma
är med linnéa på julskyltningen och ställer iordning för hennes klass
ska stå där och sälja grejer, ehm...sen är matilda & lovisa hos kompisar(?)
haha, noll koll XD snart ska jag väl gå och duscha och sen blir det väl
byn en stund (: men vi hörs senare! ♥

btw, jag ska försöka bli bättre på att lägga in bilder, men jag har för fasen
ingen bra kamera...min mobilkamera suger, och pappas systemkamera är
ju inget man går och släpar runt på precis^^

Kommentarer
♥ Skriven av: Madicken

Ha en bra kväll :D

2009-11-29 @ 20:14:50
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback