HATAR ATT FÖRSOVA MEJ

hej bloggen (:

dagen började med att jag försov mej...jag hatar verkligen att försova mej!
jag brukar vanligtvis gå upp runt 05:30, och nu vaknade jag 06:58!? jag
kom inte ens ihåg om jag hade stängt av mobilen så den slutade larma
eller nåt heller xD så jag vaknade av mammas mobil istället och så kom
lovisa in i mitt rum^^

och sen så funkade inte lampan inne på toan...vilket gjorde så att man inte
såg nånting nästan, så jag fick gå ner och sminka mej istället -.-' men det
var inte bara inne på toan lampan inte fungerade, det var både i mitt & lovisas
rum och ute i alex barack xD aningen störande. och så kom jag inte till skolan
förrän nästan tio över 8, och jag börjar 5 över...men det var iallafall linnéas
fel som inte hade gått upp förrän vi skulle åka typ..men som "tur" var så var
mona fortfarande sjuk, så vi hade vikarie^^ och då gjorde det ingenting att
jag kom försent (;

jaja, skit i det. 
nu har jag nyss tränat klart till franskaförhöret och gjort matteläxan...asså...
vi har haft asmycket prov och sånt på sistone...förra veckan hade vi hk-prov,
imorn har vi franskaförhöret och mattediagnos, på fredag har vi SO-prov och
nästa vecka har vi prov i matte! ;o det är så jävla drygt! jag får inte speciellt
bra resultat på proven heller (a) men det är tur att vi inte har betyg än...för
då skulle det ha varit dååååligt^^ för ett tag sen när vi hade NO-prov t.ex.
så fick jag 39 poäng, vilket motsvarar G...jag var ETT poäng ifrån VG -.-
och på hk-provet så fick jag 24, alltså G. men den gången hade jag inte ens
tränat^^ haha, och resten av proven lär nog gå åt helvete dom med XD

haha, nä nu ska jag fortsätta kolla runt på andras bloggar, ha det bra!


idag från gympan...ingen var med typ så vi fick ut och gå istället^^
hampus var också med, men han knäppte kortet (y)


Kommentarer
♥ Skriven av: CAMILLA

sv: ja visst är den! en av hennes bästa låtar!

2009-11-11 @ 18:10:47
URL: http://camillabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback