Fotografering

hejsan alla som läser ^^

just nu sitter jag här och lyssnar på "again again" - lady gaga (y)
jag skulle egentligen ha åkt till mora för att se new moon igen, fast jag hade
inga pengar :/ MEN, jag ska ändå till mora och se luftslottet som sprängdes
i morgon :D yay!

igår så blev det inge hanna ): men det var för att jag var j*vligt seg igår..
jag tvingade mej upp ur sängen runt 11 bara för att jag skulle kunna gå
och lägga mej i tid och komma upp imorse. jag hade lugnt kunnat legat
kvar och sovit i några timmar till ^^ men iallafall, sen satt jag väl vid datorn
mest hela dagen, och passade barn -.-'

men en till grej som jag gjorde var att jag knäppte kort med linnéa (;
det är jag som har sminkat henne också btw^^
aja, men här kommer det några bilder från det (;









nu ska jag kolla min facebook, stardoll, bdb...såååå, vi hörs senare ♥

Kommentarer
♥ Skriven av: Hanna

Heter du på Stardoll ? :D ♥

2010-03-06 @ 21:01:51
URL: http://hannaidamathilda.blogg.se/
♥ Skriven av: Tess

Är det du som var med i "familjen annorlunda" ? såå lik;)

2010-04-08 @ 16:48:33
♥ Skriven av: Anonym

du o dina syskon är så fina allihopa :) Vad du är duktig på att sminka, sminket på Linnéa var ju riktigt proffsigt gjort tycker jag, hon ser ut som en riktig modell :)

2010-10-08 @ 15:55:58
♥ Skriven av: Anonym

du o dina syskon är så fina allihopa :) Vad du är duktig på att sminka, sminket på Linnéa var ju riktigt proffsigt gjort tycker jag, hon ser ut som en riktig modell :)

2010-10-08 @ 15:57:04
♥ Skriven av: Olivia

Hej ! Har redan frågat detta, men vad har du för kamera? altså din pappas kamera elr vad det var :) Du är grym på att fota!

2011-02-15 @ 13:25:18
URL: http://olivias.bloggplatsen.se
♥ Skriven av: Stina

Hej!:D Var har du för kamera? :D

2011-03-03 @ 16:44:16
URL: http://solenskinergladaminer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback