GLASÖGON

tjenare (;

idag började dagen med att jag gick upp 06:48 tror jag...sen gick jag till
skolan ungefär 08:20. sen hade vi håltimme från 10:15 till 12:50 (y)
det va najs, så då gick jag, emma, millah & lotta till domus för millah skulle
ha en ny mascara..;P men så kollade vi på massa annat smink och sånt
också, och så såg vi massa glasögon :D haha, så då provade vi typ alla
som fanns XD så sen när vi skulle gå därifrån så var man typ helt yr och
mådde illa för att man inte såg nåt i glasögonen xD that made my day!^^

efter att vi var klara på domus skulle vi gå hem till mej (lägenheten) eftersom
det är så himla nära och vi hade så långt tid kvar innan vi började igen..men,
då när vi kom hem till mej så va ingen hemma...så vi kunde inte komma in..
och det regnade ;/ så då gick vi till ica tills mamma kom hem och kunde låsa
upp^^ och så satte vi oss vid datorn en stund och kolla bdb och bloggar
och lite sånt. och sen när vi skulle gå tillbaks till skolan så kommer linnéa,
hanna, simon och johan :o xD dom hade haft gympa och skulle inte va med
så dom hade fått lov att ut och gått, haha! x))

jahapp, nu har jag kommit hem för en stund sen så jag ska väl äta lite och
sen ska jag nog kanske gå till "salong alli" på öppet hus..fast jag har inte
bestämt mej än...


emanuel (emma) vart inte med :/ och min mobilkamera suger!

men nu ska jag äta, tjarå! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback