LÄNGTAR

tjena (;

just nu sitter jag och lyssnar på crank it up - ashley tisdale (y)
snart ska jag nog göra lite NO tills imorn..jag hatar NO...men jag måste
göra lite grejer (som jag inte har hunnit gjort klart på lektionerna) för vi
ska ha prov om 2 veckor tror jag det var? idag fick vi förresten veta vad
vi fick på SO provet, och jag fick 22,5/26...alltså VG (; så det var ju bra!

imorgon ska jag sluta klockan 12, för jag ska till mora :D äntligen! egentligen
skulle jag slutat 15:00...det tycker jag är dåligt på en fredag, fast man har
ju nåt att se fram emot iallafall; helgen! innan jag började 7an så slutade
man alltid 13:00 på fredagar...det va mycket bättre ;P

nä, nu ska jag gå och hämta min morgonrock för jag fryser som en idiot^^
och sen ska jag vänta tills maten är klart för jag är ashungrig!

vi hörs kanske senare (; <3

Kommentarer
♥ Skriven av: Helena

Vad hade ni prov på i NO/SO ? :) alltså båda ämnena då.

Igår hade jag sexualkunskapsprov och om två veckor har jag prov på franska revulitionen. XD

2009-11-19 @ 16:30:19
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback