Lyxchoklad

hej...IGEN XD

i måndags så gjorde jag såkallad lyxchoklad (y) jag & samantha drack
det i göteborg när vi var på klassresa, och då var det asssssgott! fast
när jag gjorde det så var det inte lika gott som jag hade föreställt mej..
men det kan ha berott på att jag var lite stressad och gjorde massa annat
undet tiden XD

men iallafall, här kommer "receptet";

1. ta ett stort glas
2. lägg i 2-5 dumle i botten
3. ta chokladsås och "ringla" på glasets "insidor"? XD
4. ta en ny mugg/glas och gör antingen o'boy som man värmer i mikron
eller gör varm choklad på spisen, det är vilket som..
5. häll den varma chokladen i glaset med dumle och chokladsås
6. ha på grädde
7. strö kakao eller o'boy pulver ovanpå grädden och sätt i en caprice
för att det ska se lyxigare ut^^
8. DRICK!

här kommer bilder på den lyxchokladen jag gjorde!




Kommentarer
♥ Skriven av: samantha

gasssssh, så gotttt: o<3

2009-11-25 @ 16:01:02
URL: http://samanthakkarlsson.blogg.se/
♥ Skriven av: h a i d i s -

Fin blogg :D !

2009-11-25 @ 19:28:16
URL: http://haidis.se/
♥ Skriven av: Anonym

De såg verkligen riktigt smarigt ut:P mum...mums!

2010-10-15 @ 15:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback