SHOPPA

hejj!

idag var ju jag i mora och shoppade och gick på bio (y) fast, det fanns inte
det som jag hade tänkt att köpa, till exempel lack- eller paljettleggins och
inte klänningen från h&m ;/ och inte klackskorna heller :( men jag köpte
andra saker (;

imorgon ska jag va med hanna & johanna + massa andra folk säkert :D
<3<3<3

det är nå fel med pappas dator, så jag kan inte ladda upp bilder på det
jag köpte...men jag gör det i morgon (y)

aja, nu ska jag gå och tvätta bort smink osv och sen sova, för vi ska
upp & sjunga för linnéa imorgon (för hon fyller år)...eller..idag :o klockan
var visst efter tolv såg jag nu^^

go' natt ;*


Kommentarer
♥ Skriven av: joianananana

jag kome inte, vilken svikare jag är

2009-11-21 @ 08:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback