SKOR

chacha (;

idag blev jag väckt av mamma runt 10 (?) för att vi skulle åka och köpa vinterskor.
jag har bara converse, ett par converseliknande ed hardy skor & ett par stövlar
med klack..och jag kan säga att inga av dessa skor är speciellt varma nu när det
börjar på att bli vinter^^

idag snöar det även asmycket och är rätt kallt ute ;/ även om jag inte vill ha
vinter så var det faktiskt väldigt fint ute när allt var så vitt och ljust (:

senare idag ska jag (som jag skrev igår) vara "barnvakt" åt theo & twinsen när
mamma och pappa flyttar grejer till lägenheten...men jag tror nog att jag klarar
det. isac & noel ska ändå sova, så då behöver jag bara se till theo, och han lär
nog bara sitta vid tv;n skulle jag tro (y) så det blir nog rätt chill ändå (;

snart ska jag nog börja med bloggdesign till millah (:
http://mmatildalarsson.blogg.se/


ja, så vi hörs senare, ha en bra dag! <3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback