ONT I HALSEN

hej alla ♥

idag vaknade jag runt 10 och då hade jag asont i halsen..):
inte kul..jaja, men sen startade jag min dator och kollade
klart på hannah montana the movie som jag började se igår
kväll/natt :P men den är faktiskt bra, så dom som inte har sett
den borde göra det tycker jag (: sen när jag nästan hade kollat
klart på den kom evelina in i mitt rum och gjorde nåt ? x)
iallafall, sen gick jag ner och skulle se om det fanns nån frukost...
nej...det gjorde det inte ): ååh, så jag gjorde te istället och gick
upp och satte mej här. jag mår inte riktigt bra idag känner jag.
jag har ju ont i halsen, i nacken & axlarna ): jag vill inte bli sjuk
nu när det är halloween i morgon, jag älskar halloween :D jag vet
inte varför, men det är nåt jag längtar till varje år (: jag gillar
stämningen, höstkänslan..jag vet inte, jag gillar det iallafall (:
nä, nu ska jag kolla runt lite på bloggar och sånt, ha det bra!
<3

förresten, grattis till samantha som fyller år idag! <3<3<3


Kommentarer
♥ Skriven av: MILLA

sv: å tack så mycket <33

2009-10-30 @ 12:50:45
URL: http://camillabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback