Film

Hejhej!

Idag har jag haft tråkigt. Jag har haft så tråkigt att jag till och med har haft tid att kolla på två filmer! Jag kollade först på "Another Cinderella Story" och för en stund sen såg jag "Grease". Jag ska kanske se på "Aquamarine" sen.. Men jag vet inte.

Jimmy och alla var hit utanför huset och lämnade en cykel som dom skulle hämta sen igen :s Men jag gick aldrig ut för att jag har bara pyjamas fortfarande och är osminkad, men annars hade följt med dom ut, kanske..

Nu sitter jag och pratar med Johanna som kanske kommer till Älvdalen imorgon! Wiiie! Så hon ska kolla upp busstiden och sånt, så snart vet vi hur det blir, see ya!

Haha, vilket förvirrande inlägg det blev, men skit samma ^^

Kommentarer
♥ Skriven av: louize

fin blogg :)

2010-04-10 @ 19:11:21
URL: http://pappaslillalouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback