Alors on danse

Hellu!

Nu är jag tillbaka från skolan, även kallad helvetet.. Gud vad jobbigt det har varit idag. Schemat sög, vi går nästan till tre varenda dag och har ingen håltimme, maten kommer vara dålig hela veckan och jag är astrött! Det här året kommer suga som fan! Och plus allt det där så har ju de nya 7orna kommit upp också och dom förra 9orna är borta.. Vilket är ännu dåligare! MEN jag får försöka överleva helt enkelt, det är ju inte bara jag som lider.. Höjden av den här dagen var att vi fick sluta en halvtimme tidigare än vad vi skulle ha gjort och att jag fick VG på en bokrecension jag lämnade in förra terminen. Hurra.

Kommentarer
♥ Skriven av: S T Y L E B Y F R I D A ♥ - en personlig livsstils - och fotoblogg

Tråkigt.. I våran skola har sexorna fått flytta upp till högstadiet och så har de och sjuorna hela nedervåning och vi åttor och nior får hålla oss på lilla övervåningen.. Har inte sjuorna på eran skola gått på ''högstadiebyggnade'' förrut?



Hoppas att det blir bättre! :)

2010-08-23 @ 16:21:11
URL: http://stylebyfrida.bloggplatsen.se
♥ Skriven av: Nora

nästan till tre? det tycker jag är tidigt^^ jag har oxå precis börjat åttan, och jag slutar halv och tjugo i fyra typ hela tiden.... hoppas du får det bra i alla fall :)

2010-08-23 @ 19:10:15
URL: http://nooooras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback