Back to school again

God morgon!

Jag lyckades gå upp i tid! Fast ärligt så vaknade jag först en gång vid tre och hade panik för jag trodde att jag hade försovit mig, haha! Men sen gick jag upp när jag skulle.

Jag har gjort allting som behövde göras innan skolan, och har typ tjugo minuter kvar innan jag & Linnéa ska börja gå. Jag vet inte om jag tycker att det ska bli kul eller inte. Kul att träffa alla igen, men lektionerna.. Naah...

En sak till förresten så måste sommaren ha tagit slut direkt skolan börja! Det är alldeles dimmigt ute och typ +8 grader.. Det är askallt ju nu när det har varit värsta varmt i flera dagar...

Kommentarer
♥ Skriven av: jossan

Går du nt tsm med Matilda,Lovisa & Evelina också ?

Alla ni 5 går ju på samma skola elr?

2010-08-23 @ 11:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback