"Bra" start på dagen

God morgon!

Idag när jag vaknade och var på väg att äta frukost, så kommer Evelina och förstör hela dagen. Hon berättar att hon och Olivia kommer få ta Alex rum istället för mig som det var tänkt från början. Och då resulterar det i att jag och Linnéa blir kvar på nedervåningen! Jag hade liksom sett fram emot att flytta upp ditt och fixa i ordning osv, men nej, nu blev det inte så. Och här i mitt och Linnéas rum kan man inte ens möblera om. Allt måste vara som det är just nu.. Sämst!

Kommentarer
♥ Skriven av: vera

Gillar du Justin Bieber?

2010-08-18 @ 18:36:45
♥ Skriven av: nathaliepersson

frågestund på bloggen , skulle vart skit kul om du ville gå in och ställa en/några frågor ! puss :)

2010-08-18 @ 20:22:05
URL: http://nathalieperssson.blogg.se/
♥ Skriven av: Annie

vrf det du blir ju äldst då och då går väl du före småungarna ?? =)

2010-08-18 @ 21:40:38
URL: http://anniecarlzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback