För Johannas skull

Heeeeej!

Nu bloggar jag för Johannas skull (;
Jag har egentligen inte nånting att skriva om, men jag ska försöka få ihop ett helt inlägg iallafall.

Det blev inget kalas för min del hos Sara idag.. jag somnade om så alla hann åka, haha! Och sen när jag vaknade fick jag panik för att min mobil var borta, men sen var den i fotändan.. hehe... Men jag har spelat Super Mario idag iallafall, och setat vid datorn.

Nej, nu vet jag inget mer att skriva, så nu säger jag hejdå, ni får en video på Johanna bara för att hon är så jävla snygg i slutet!


Kommentarer
♥ Skriven av: j o h a n n a

HAHAHHAHAHA OMG <3<33<3

2010-08-10 @ 01:15:15
URL: http://johannnagruundin.blogg.se/
♥ Skriven av: lina

Tjo!

Jag har just skaffat en blogg och undrar om du vill hjälpa mig med en header?! (:

Mejla mig om du vill det. ((;

2010-08-10 @ 17:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback