Nattblogg

Hallå mitt i natten!

Kan ni gissa vad jag har gjort nyss? Jag har städat! Ofattbart, jag vet. Men Isac har varit vaken ett tag och varit här nere med mig (eftersom jag typ var den enda vakna). Och eftersom jag inte är trött så tänkte jag att det var lika bra att jag tog hand om han och sen städade lite eftersom det såg förjävligt ut. Fast jag skulle ha städat i mitt & Linnéas rum också, men jag orkar verkligen inte. Fyfan vad mycket kläder det är på golvet alltså! Det ligger massa täcken och kuddar och plastpåsar och kläder över hela golvet så Isac till och med snubblade när han skulle gå här inne... Inte bra. Jag var nära på att ta rätt på det, men jag ångrade mig, hehe. Men jag städade i köket/vardagsrummet och hallen så det ser skapligt ut iallafall. Så det fattas bara att dammsuga och sånt så ser det väl okej ut.

Vid halv åtta (imorgon bitti) så hade jag iallafall tänkt att jag skulle hjälpa pappa att få iväg de små barnen till dagmamman. Och om jag kommer upp då så kanske jag blir väldigt trött eftersom jag inte kommer sova nå mycket, och då kanske jag lägger mig i vanlig tid och vänder tillbaks dygnet! Bra idé va? Det är bara en vecka kvar tills skolan börjar nu (vi börjar den 23e), så det hade varit bra om jag inte går och lägger mig den tiden jag ska gå upp och vaknar när skolan har slutat, haha!

Ojoj vad långt inlägg det här blev, och bara onödiga saker, roligt för er att läsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback