Nattprat

Hej mitt i natten!

Jag är inte direkt trött just nu. Det borde jag vara. Men det är jag inte. Men det brukar kanske bli så om man lägger sig 6 på morgonen och går upp sent på eftermiddagen. Jaja, inget jag kan göra nåt åt just nu.

Iallafall.. Jag har insett vad mycket jag behöver och vill ha. Till exempel en ny mobil eftersom luckan är lös och ena högtalaren är sönder, nya kläder, nya grejer tills skolan börjar - kanske en ny väska vore bra? Ja, det vore det. Och sen är det mycket mer. Men mobil kommer jag få, oavsett. Men det verkar ta så lång tid för pappa att bestämma sig, haha. Gud vilka ilandsproblem jag har..

Nej, nu ska jag sluta sitta här och prata onödiga saker. Jag ska gå och borsta tänderna och försöka sova iallafall... Vi får väl se hur det går med den saken.

Haha alltså vilket konstigt inlägg det här blev, men ja.. Enjoy!

Kommentarer
♥ Skriven av: Lisa

Okej. :)

2010-08-07 @ 09:25:11
URL: http://thesweetiecake.blogg.se/
♥ Skriven av: Hanna

Är det inte jobbigt att vara uppe hela natten?

2010-08-07 @ 09:27:35
URL: http://thesweetiecake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback