Lucia

I måndags så var jag, mamma, Olivia och Linnéa och kollade på Matilda, Lovisa och Evelina som hade lucia i kyrkan. Dom sjöng massa låtar och Blondie var själva lucian. Jag tror nästan att det var med flit som hon blev vald, jag menar, hon är rätt lång, smal och har blondt hår, hon var perfekt. Redan innan jag visste vem som skulle bli tyckte jag att hon skulle vara det. Jag tror att lärarna väljer istället för att dra lott. Haha.

Men iallafall, här får ni en bild på Evelina som var tomte, hihi.

Hon fick låna mitt löshår så hennes flätor skulle bli långa. :) Fast dom har gått upp lite på bilden..

Kommentarer
♥ Skriven av: bitte



Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-16 @ 13:30:43
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1845
♥ Skriven av: Ebba

Va söt ;)

2010-12-16 @ 15:27:38
URL: http://juliflickaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback