Yes!

MIN MOBIL FUNKAR IGEN!
Jag tror att den hade fått en "vattenskada" eller nåt. Ni vet den lilla vita rutan på batteriet som blir röd om det kommer in vatten i mobilen? Den rutan är röd på mitt batteri... Så den kanske har torkat eller något nudå? Aja, det är bra att den funkar nu iallafall!

Seriöst, den mobilen jag har, jag tror inte någon annan hade kunnat klara sig så pass länge som min har gjort. Jag har haft den i snart två år och den har blivit utsatt för till exempel en tur ner för en lååång stentrapp i min skola, flera gången har den farit ner i golvet, den har legat i vatten många gånger då jag lägger den på handfatet när jag tvättar bort sminket, haha! Fast allt det där kan ju resultera i att luckan och batteriet flyger ur direkt jag råkar tappa mobilen i golvet och att ena högtalaren är sönder - den som hör till alarm, sms signal och ringsignal.. höhö.

Men men, det bästa nu är att jag kan skriva sms med T9 igen ♥

Kommentarer
♥ Skriven av: isabelle,

snygg header! :)<33

2010-12-10 @ 20:46:32
URL: http://bhellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback