Bakat piroger, igen

hellue!

idag har jag hjälpt mamma och baka piroger, igen (: och sen gjorde vi även "blåbärskuddar" som det var blåbär och vaniljkräm inuti, yummie! men nu har jag så jäkla ont i magen, så jag vill aldrig se mat igen känns det som ;P haha!

snart ska jag nog hoppa in i duschen, och sen vet jag inte vad som händer.. de andra kommer väl hem från wäsa snart skulle jag tro. annars idag har jag inte gjort nåt speciellt. typ samma som igår ^^ jag skulle egentligen ha följt farmor & farfar på RV EL och kolla på utförsäljningen, i hopp om att hitta skullcandy hörlurar som inte kostar så jättemycket, eftersom det är typ halva priset eller vad det var, men sen när vi skulle dit så var det stängt.. /: men jag ska dit imorgon istället.

jag känner för att se en film idag.. typ "flickan som lekte med elden" eller nåt... för det var faktiskt längesen jag kollade på den nu. men vi får se vad som händer. nu ska jag iallafall läsa lite bloggar och sen blire duschen, så vi hörs senare! ;*

Kommentarer
♥ Skriven av: amanda

jag tycker att din blogg är jättefin :d

2010-02-28 @ 16:31:03
URL: http://theoneandonlyaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback