HÄRLIGT

hellu!

direkt idag när jag kom hem från skolan så åt jag, sen gick jag och tog bort sminket och sen hoppade jag in i duschen (y) så jäkla härligt! jag kände mig så skabbig efter att vi hade åkt skridskor på gympan så jag kände att jag fick lov att duscha och göra hårinpackning och lite sånt ^^ och nu sitter jag här med pyjamas :o klockan fyra på eftermiddan! haha xD

jag har egentligen ganska "mycket" att göra nu. jag skulle ha gjort klart matteläxan tills imorgon, fast det är inte många sidor kvar nu, kanske tre eller nåt? ehm, och sen skulle jag ha fått bort limmet från mina naglar efter lösnaglarna som jag tog av idag. jag tappade nämligen tre naglar igår, så det såg rätt dumt ut, så jag slet av resten ^^ och sen skulle jag ha gjort nya bara för det ;P men vi får se hur det blir, annars gör jag det imorgon eller i helgen.

men nu ska jag iallafall göra klart matten, vi hörs lite senare!

Kommentarer
♥ Skriven av: becca ,

fin blogg (:

2010-02-17 @ 16:33:07
URL: http://barabeecca.blogg.se/
♥ Skriven av: elin

kan du visa dina naglar när dem är färdiga ??

2010-02-17 @ 18:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback